6 Способів сприймати критику як доросла жінка – Психологія

Деякі люди від народження здатні краще справлятися з критикою, чим інші. Навіть, якщо зворотний зв’язок, яку ви отримуєте, – вірна, вона все одно може боляче вколоти.

Багато людей самовіддано захищаються, і це ніколи нікому не допомагає. Особливо з урахуванням того, що Інтернет надає відкритий форум для всіх і кожного, у кого є думки в голові і є, що сказати. Ми зараз не говоримо про підлу, марною критиці (інтернет-тролів, яким завжди є що сказати про що завгодно). ми спробуємо знайти способи прийняти конструктивну і з добрими намірами критику.

Призупиніть свою першу реакцію

Всякий раз, коли нас критикують, бажання захистити себе виникає природним чином. Зупиніть свою першу реакцію. Зробіть паузу. пауза – це не тільки ваші слова. Ваше вираз обличчя і мова тіла говорять так само, як і слова. пару секунд – це все, що потрібно вашому мозку, щоб більш ретельно опрацювати інформацію і дозволити вам реагувати більш спокійно.

Слухайте

Ніколи не перебивайте кого-небудь, коли він конструктивно критикує. Природною реакцією буде бажання схопитися і додати свої два цента, але не поспішайте. Слухайте уважно, щоб ви могли повторити почуте. «Я почула, що ти хочеш, щоб я попрацювала над своїми навичками розподілу часу, вірно?» Слухайте, обробляйте і повторюйте інформацію, щоб переконатися, що ви повністю її розумієте.

Люди часто сприймають критику як напад і відчувають себе вразливими, тому важливо прояснити ситуацію і переконатися, що ви розумієте один одного. Розбирайте зворотний зв’язок, задаючи питання. Спробуйте не брати участь в дебатах;

Скажіть “спасибі”

Ми ніколи не знаємо мотивів критики, але навіть найкращі наміри можуть бути викликані поганим настроєм. Це не означає, що ви повинні дякувати інтернет-троля, який прокоментував ваш колір обличчя або вага. це – не критика, це просто троль. але, навіть, якщо ви отримуєте різку або несправедливу критику, подякуйте. Переосмислення критики висловленням подяки корисно як для дає, так і для приймаючої.

Будьте чуйними

Постарайтеся проявити трохи співчуття до співрозмовника. Він може думати, що поводиться чемно, хоча насправді агресивний. Або, він може так сильно нервувати, що сам перестає розуміти про що говорить. В будь-якому випадку, ви відчуєте себе спокійніше, якщо зможете переосмислити розмова, проявивши співчуття. Змініть то, як ви сприймаєте відгуки інших. Зосередьтеся на допомогу своєму опоненту (а не тільки собі), і ви виявите, що критика набагато вигідніше для обох сторін.

Чи не виправдуйтеся

захищатися – не кращий спосіб впоратися з критикою, ви виглядаєте зарозумілим і впертим. Необхідно прагнути приймати критику з вдячністю і вдячністю. Ставитеся до критики серйозно, але не сприймайте занадто особисто.

Скористайтеся можливістю

Знайдіть в критиці позитив. Звичайно, вона може бути грубої, але в більшості критичних зауважень можна знайти золоту середину: чесні відгуки та пропозиції щодо поліпшення.

Коли хтось дає вам жорстку зворотний зв’язок, ви повинні скористатися можливістю вчитися і рости. Зворотній зв’язок, навіть та, яку ви не просили і з якою не згодні, – це точка вашого зростання, розвитку і прориву. Ніхто не отримує задоволення від критики, але ми можемо на цьому вирости. Замість того, щоб приймати щось на свій рахунок, запитайте себе, чому вас може навчити ця ситуація і як ви можете це використовувати в майбутньому.

ВАМ МОЖЕ СПОДОБАТИСЯ