Сонник піщана Гора 😴 наснилася, до чого сниться піщана Гора уві сні бачити

Піщана гора – буде бажання провести намічений відпочинок пасивно. Пляжний відпочинок – то, що вам потрібно.

Уміння тлумачити сновидіння – це цінний дар, тому що часом саме уві сні свідомість дає нам найглибші і важливі підказки.

Наснилася піщана Гора, але потрібного тлумачення сну немає в сонник?

Наші експерти допоможуть Вам дізнатися до чого сниться піщана Гора уві сні, просто напишіть сновидіння в форму нижче і Вам пояснять що означає, якщо уві сні бачили даний символ. Спробуйте!

Сьогодні приснилося, що я з друзями своєї сестри ходжу по широкій стежці в лісі, по краю дороги, де и йдемо струмки очерет. І тут я побачила 3 ​​голови, великі як у пітонів, всім їх показую і раптом ці змії встають і перетворюються в динозаврів, схожих на Лохнеське чудовисько. Ми злякалися і швидше побігли по дорозі, а вони встали і пішли в ліс за струмком. Далі ми йдемо і тут дивлюся, по дорозі за нами мамонт женеться, а попереду підйом на гору, а поруч спуск до струмків, а від спуску підйом на цю піщану гору, ми вирішив сховатися і стали забиратися на піщану гору, щоб мамонт на нас не напав. А далі я опинилася в якомусь басейні, дуже глибокому, але невеликому вигляді купальні і чомусь з чайником в руках, тут чайник падає, а я пірнати не вмію. Тоді моя знайома приходить і допомагає мені воду спустити, якусь кнопку натискає і ода йде. Я по сходах спускаюся вниз, забираю чайник і піднімаюся назад. Тут я прокидаюся. До чого все це

Вітаю!Мені сняться дуже дивні сни останнім часом, і як правило, якщо приснився приємний сон, то в жіжні відбуваються радісні події, але якщо я уві сні переживаю якісь події то я боюся навіть уявити що може трапиться.
А ось сьогодні приснився один з таких; Я йду по асвальтірованной дорозі до напрямку моста, але його я не бачу.Чути сильний шум річки, і багато голосів за спиною.І в цей час мною опановує страх я біжу до мосту, але чому то сварачіваем під міст, і йду по трубі, дуже широкої, де з одного боку є поручень навісних, а під ногами понад труби, настилання згнилі дошки, крізь ктор видно дуже каламутну , вируючу воду з піною і величезними вирами. Причому труба так низько, і я боюся туди впасти, хапаюся за поручень.Доходжу до половини і намагаюся повернуться, назад на дорогу, але у мене не виходить, там хтось стоїть, і я не хочу до нього йти.Я насилу переодолела цю трубу, встала на сиру землю, з пожухлой листям, і відчула як вона пахне, подивившись на землю і в листі помітивши блиск, мені стало цікаво, я розгребла листя, і нащла кільце у формі серця.У цей момент чьято рука стала забирати це кільце .Я різким рухом вирвалася, і побігла.Мені так хотілося кричати, і я зупинилася щоб успакоітся.
З кишені дістала кільце знайдене мное, але їх окозалось два: одне золоте, дрругое мідне .Я їх одягла на пальці але на різні руки.І в цей моменнт голосу посилилися.
В переди була гора не дуже велика з різким похилому, з мокрим піском.Я намагаюся забратися, але пісок провалюється, я лізу з такою ретельністю що мені вдається забратися. Дивлюся на руку але мідного кільця немає.Дивлюся на міст, потім йду до нього, нагінаюсь через піріла, і слухаю як шумить вода.Я тепер цього виру не боюся.Мені так хочеться скупатися, але я цього не роблю потомусто ще холодно. І потрібно почекати. ще трошки.
У цей момент я прокидаюся.

здраствуйте мені приснився сон що ми десь на горі а далі вадопад і яскраві кольори зелень сонце і всякі кольори веселки потім я бачу свого колишнього хлопця він стоїть на краю гори і я знаю що там обрив і немогу йому нічого сказати він поварачівается голову назад і рукою манить мене а я дивлюся на нього і Кева головою що я не підійду до нього потім різко сниться дитина младеніц одягнений вага в білому гарному кастюмчіке .що можит означати цей сон підкажіть

приснився будинок, над будинком піщаний насип, пісок сірий .
і раптом в якийсь момент вона обсипається, в будинку були люди і я кинулася їх рятувати, всі залишилися живі.

Я перебуваю в зеленій долині, лежу, переді мною величезна піщана гора схожа на піщаний берег, гора наче в розрізі, по стіні цього розрізу стежка і по ній швидко спускається моя дочка, в кінці шляху вона зістрибує з укосу і підходить до мене

Доброго дня!
Снилася піщана гора, на яку я намагалася піднятися. Пісок весь час осипався під ногами і як би нависав зверху, я черпала його зверху і вистилає собі їм шлях. В результаті залізти на гору не вдалося, я набрала пісок у відро і пішла в іншу сторону іншим шляхом

Вітаю! сьогодні (в ніч з 18 на 19 вересня) мені приснилося, що я цілеспрямовано відправилася кудись&# 8230; уві сні я знала, куди, але зараз не можу сказати. коли мені потрібно було повернутися назад, я заблукала. навколо було багато-багато піску. піщані гори. мені потрібно було забратися вище, щоб побачити, куди мені потрібно йти, але нічого, крім піску, я не бачила. я залазила все вище, було важко, нарешті залізла на, здавалося б, найбільшу піщану гору, але все одно не побачила дороги. не пам’ятаю, яким чином, але додому (або туди, куди мені потрібно було) я все-таки потрапила. вибралася. але можна ще врахувати той факт, що я живу в Анапском районі, в п. вітязево. у нас піщаний пляж. може тому мені снився саме пісок&# 8230;

Мені наснилося, ніби я карабкалась в піщану гору. Пісок був чистим. Я тікала від кого-то. Потім побачила чоловіка, котрий вів чорну вівцю, яка в свою чергу тягнула віз. Я заскочила в цей віз, і вівці було важко мене тягнути, але вона витягла мене в гору.

Вітаю! Мені наснилося що я стояла на вершині гори і дивилася по сторонам і в низ, фотографувала величезні гори і обриви, вони були великі і піщані, гліненние, з прошарками. Я стояла на вершині і намагалася наслодіться красою і запам’ятати її якнайкраще. Мене переповнювало почуття захоплення і радості.До чого такі дивні сни. Заздалегідь дякую.

ходив па піщаним горах у пошуках золота яке знаходив. але це все було не те шукав своє і шол в какой то покинутому
ий старовинне місто, за своїм золотом.

Доброго дня, Тетяно! Сьогодні приснився незвичайний сон! спочатку акваріум із середніми рибками (я підливала туди води і годувала їх), а одна риба велика-на 1 2 руки! Потім я піднімалася на дуже круту піщану гору, було важко, але я перемогла. Буду вдячна якщо роз’ясніть.

уві сні я спускаюся зі скеля &# 8212; але дуже боялася, мені допомагає одна жінка яка разом працюю. цей скеля була чорного кольору.

Я стояла на дорозі, а переді мною була дуже висока і крута гора&# 8230; Це був пісок..На верху я побачила кілька знайомих людей..вони мене звали і я вирішила спробувати піднятися по цій горі тим більше, що обійти її теж було неможливо..вона була довга ..в поле мого зору. На мій подив я піднімалася по ній дуже легко і спритно. Хоча навколо бачила вибилися з сил людей на півдорозі&# 8230; Я подивилася вниз і побачите там проїжджу частину..і подумала що якщо я вирішу скотитися вниз то швидше за все потраплю під машину і тоді я швидко добралася до верху&# 8230; Там я побачимо, що на піску як на пляжі лежить і загоряє з закритими очима мій колишній хлопець (ми з ним хотіли одружитися, але він потонув) а поруч стоять його друзі і кажуть мені, що коли він прокинеться то буде для нього сюрприз що я тут..і я присіла тихенько поруч з ним..я була щаслива&# 8230;&# 8230;.далі я прокинулася..(До речі сьогодні 28 березня біля нього був би день народження)&# 8230;.

Йшли в Троєм був сніг лід хотіли перерізати шлях через річку хотіли спуститься з гори, спускався пішки побіг від крутості гори відступився і полетів думав покалічуся лечу вниз і так м’яко не боляче впав в сніг, лежу в снігу дивлюся на гору і один хлопець летить теж вниз падає поруч

ми з сестрою старшої їдемо на машині у справах.Потрапляємо в незрозуміле місце де йде якийсь грандіозне будівництво.Там зустрічаємо нашу спільну знайому яка пропонує сестрі зайнятися уроками російської мови а мені пропонують почекати.У мене закінчилися сигарети і я зайшла в кімнату, що б взяти ключі і з’їздити в магазин. Але сестра з подругою розлютився і сказали. що з’їздять самі і пішли до машини.Я пішла за ними і побачила.що машина припаркована на величезній піщаній горі на яку навіть зайти неможливо .Я тікаю і потрапляю в якийсь бомжатник де багато різних людей і тварин.Там я побачила маленького кошеняти який мені дуже сподобався я стала його гладити. але виявилося що він весь у блохах їх було так багато. що вони стали стрибати на мене. цілим полчещем і на стіни стрибати і все навколо мене стало суцільне блохастого поле. Я прокидаюся&# 8230;&# 8230;.

Я була в якомусь таборі, і потрібно було пройти естафету. Я не знала куди потрібно було починати рух і побігла за більшістю, я точно чувтсоввла що буду першою, я дуже цього хотіла. Ми швидко прибігли до піщаних горах, потрібно було забратися на гору, я впоралася з цим дуже добре, багато скочувалися, а я ні, піднялася і на ала рухатися далі по верхухке гори, але там довелося повзти лежачи, а попереду було багато народу, вони рухалися повільно, і я вирішила спуститися трохи, щоб облйті їх збоку, коли я почала спускатися то швидко покотилася вниз і не могла зупиниться, ніби як я остановтлась і вирішила, що це була погана ідея, хотіла піднятися назад, але у мене не вийшло і я почала скочуватися ще нижче. У підсумку виявилася в самому низу. Я не знала куди далі бігти, ні кого не було, і я посто бігла в гадежде що знайду всіх. І в підсумку я вийшла на те ж місце від куди починалася естафета. Я вирішила побігти не в пісок а в іншому напрямку, куди хотіла на початку. І я бігла, вже темніло. Бігла я з якоїсь алеї з деревами. Чреез кілька хвилин, я вийшла в кінець естаффети де все вже чекали останніх. Вони чекали мене, сказали що дуже довго чекають. І потім зібралися і пішли в табір

на машині з чоловіком (він був за кермом) ми в’їхали заднім ходом швидко на піщану гору. на вершині я зрозуміла що упаду висота просто величезна, я стояла чомусь одна з порожнім відром і в свідомості повинна була набрати піску, але ранящих відро в прірву і ощущуния страху впасти було настільки сильним що від цього прокинулася в холодному поту.

дорога плавно переходила в друк гору. в центрі гори яма.я піднімалася зліва по краю з працею, але піднялася.цей сон бачу вдруге

Спускалася по піщаній горі вниз з коханою людиною і там побралися в темряві нічний під зірками

Я бігала по пляжу.в море стояв чорний бик..він побіг за мною я почала тікати було важко бігти по піску..раптом я починаю забиратися по піску на верх і вже на верху я ні як не можу зачепитися пісок сильно м’який і весь час обсипається&# 8230; я так і не змогла піднятися. .і тут я знову на пляжі і бачу місце не високе бігу туди і перепригеваю через пісок і поподали через відкрите вікно в кімнату моєї квартири&# 8230;.раптом я гола виходжу з цієї кімнати і дивлюся на дивані в іншій кімнаті чоловік я побігла назад закриваю за собою двері але не встигаю до кінця закрити і він посміхаючись заглянув і тільки сказав своее ім’я і що він почекає коли я одягнуся&# 8230;

Мені наснилося як гуляю з подругою по пляжу і ми побачили печеру зайшли в неї а там гарний водоспад а біля входу в печеру була піщана гора з камінням коли ми збиралися йти, камені почали падати ми побігли і їли як вибралися і через деякий час вхід до печери вже був закритий камінням

Здрастуйте.мені наснилося велика піщана гора і я разом з дівчиною намагаюся залізти на неї що б це значило

Здраствуйте.уві сні ми подорожували.Я чомусь залишилася одна і йшла шукати свою машину&# 8230;.попереду спуск.крутий.Я стала спускатися і виявилася в піску як би переступаючи ногами .піднявся вихор піску.Але я вийшла не брудний а яка і була.пісок ні на одязі ні в роті не залишився.Які то люди мені сказали мою машину загнали в гараж і навряд чи я її побачу ще.Потім уві сні з’явився мій брат він сперечався з якими то хлопцями що б віддали авто&# 8230;.але його скинули я його спіймала але він як би був мертвий. Я стала робити йому штучне дихання.і прокинулася.

як ніби ми працюємо з чоловіком але в відділі чомусь і моя старша сестра в відділ заходить жінка і чоловік .всі ми зібралися на обід .Ми заходимо в магазин все жінки а чоловіки не з нами .І раптом бачу ще моя молодша варто з нами теж . Старша стало купувати асорті різного м’ясо по шматочку . І в кошику для покупок віддала мені я стаю з молодшою ​​сестрою біля каси .А старша ззаду черзі з жінкою з роботи . Я дістаю з карзінкі і викладаю на прилавку продавцеві .А всі продукти тільки по 2 шматочки .тільки один великий шматок копченого свинини . Але великий шматок я не беру відмовляюся . Продуктів зовсім мало і мені кажуть заплатити близько 63 доллора 67 тосно не пам’ятаю .мені дають здачу я перечитую .виходимо вже чомусь з донькою на вулицю . У мене пакет з продуктами і моя дочка ще дитина уві сні . Я переживаю що сестри пішли раніше нас переходимо дорогу але дорога чомусь як пісок роняю гроші не чайно .Швидко підбираю і йду швидше наздоганяти їх . Чомусь ми знаходимося на вершині піщаної гори а дорога з гори сделанно сходинками . Бачу внизу церква .мої сестри пішли вниз з гори а я донькою дивлюся вниз . Я не пам’ятаю щоб ми спустилися до кінця . Тільки кілька сходинок . А потім я вже сиджу зі старший сестрою за столом . І чому то питаю у неї що вона взяла так мало продуктів а заплатила я за все що забагато і прокидаюся

Я стояла на піщаній горі з одним і почала скочуватися скататися в низ, він взяв мене за руку і допомагав мені піднятися, але мені було важко піднятися. Потім не пам’ятаю куди то він подівся і одна вже намагалася пдняться на цю круту гору, моя однокласник а з легкістю на неї піднімала, а я не могла, але потім помоему все таки залізла

Скотилося з піщаного пагорба до водойми, піщаний пагорб був дуже жовтий пісок, ну і день був сонячним, другий сон або продовження цього не зрозуміла, все похмуре чорне, куди то ховаюся продовження пам’ятаю погано

Мене і мого чоловіка, у нас дуже погані відносини, підвіз куди то на машині інший чоловік. Сонячний день, позаду берег моря, а ми їдемо по піщаній дорозі вгору. Коли машина не змогла їхати ми полізли на гору&# 8230; водій виліз наверх першим і за руки витягнув мого чоловіка і мене і сказав, що нам треба йти в обхід вниз і по березі моря. Ми зайшли до нього в темний будиночок і з вікна я побачила велику білу собаку.
А до цього сну, в цю ж ніч я бачила уві сні померлу маму, як ніби вона пішла з дому і не повернулася, а я шукала її, плакала, не спала ніч, розуміючи, що що то з нею сталося&# 8230;.і не знайшла. І тільки потім поїхала на машині, спочатку за кермом по ожеледі, а потім літо і піщана дорога вгору

Я спускаюся на попі з піщаної гори в потоці людей, т.е. попереду мене і ззаду так само спускаються люди таким же способом. Попереду мене дитина років 7 або менше, обличчя не бачу, так як він спиною, поруч зі мною жінка.Як потрапила на гору, не бачила, так само не бачила закінчення спуску, так як прокинулася.Уві сні були сутінки, колір піску коричневий, звуків і голосів якихось не було.Уві сні не було якихось почуттів, але коли прокинулася з’явилася тривога і відчуття недоброго сну.

Забиралася на круту піщану гору, пісок йшов з під ніг, але колишній чоловік подав руку і я залізла. Він мене буквально змусив забратися.

Спочатку з одним каталися на мотоциклі, потім нам чомусь сдумолось залізти на піщану гору, від туди був дуже красивий вид на всі сторони, і красивий захід