Сонник відпочинок на Море 😴 приснилося, до чого сниться відпочинок на Море уві сні бачити

Сон про відпочинок на морі віщує удачу в справах, веселе проведення часу. Якщо у вас намічається відпустку – вирушайте на відпочинок до водойми.

Якщо вас навантажили роботою, таке сновидіння вказує на необхідність подумати про відпочинок і розслаблення. Влаштуйте собі свято.

Уміння тлумачити сновидіння – це цінний дар, тому що часом саме уві сні свідомість дає нам найглибші і важливі підказки.

Приснився відпочинок на Море, але потрібного тлумачення сну немає в сонник?

Наші експерти допоможуть Вам дізнатися до чого сниться відпочинок на Море уві сні, просто напишіть сновидіння в форму нижче і Вам пояснять що означає, якщо уві сні бачили даний символ. Спробуйте!

Доброго дня, Тетяно! Мене звати Валентина.наснилося, що я прилетіла в Грецію.Багато знайомих облич.Море бачила, але не купалася .пляж.Торгові ряди.Хотіла з фоткаться але не вийшло, поламався фотоапарат.Стала з подругою йти з пляжу і прокинулася [email&# 160; protected]

Снилося, що обслуговування в готелі було дуже погане, не красиві номери, старі ліжка, море було брудне, на вулицях було багато поліції, оглядали багато машин. Потім приїхав мій молодий чоловік з друзями і все, я прокинулася

Добрий день, Тетяна! наснилося, що я поїхала відпочивати на море, але чому то виявилося, що мене привезли в якусь бухту від моря, без пляжу&# 8230; Я попоросіла, кого, уві сні не показувало, що б мене відвезли саме на море, мене привезли, я бачу море, повний штиль, сонячна погода, красиві кораблі! І, бачу хвилю прозору, вона накриває мене, я в ній як в капсулі, більше нічого не пам’ятаю. До чого це?

Мені наснилося море, як я з батьками і з подругою купалися на морі.Потім нас відвезли на болото і скинули нас туди, а потім ми ледве ледве вилізли з нього. Потім за нами стежили і ми поїхали на море, а той
людина яка за нами слідкував він помер. І ми почали купатися в море і відпочивати!

Вітаю.Цьому сну я б не зрадила нікого значення, якби одне АЛЕ, в ньому були присутні дві речі:
1.Я була зі своїм кращим другом (який шалено подобався мені раніше), в цьому сні він був зі мною ніжний і ласкавий (яким я його собі не уявляла взагалі)
2.На березі моря я залишила свій телефон, який недавно придбала.Після чого я потім сильно переживала

близько море альтанка поруч зі мною дівчина не пам’ятаю хто ще чоловік разделовал рибу свіжу. мені уві сні так добре і комфортно було

Мені наснилося, що ми з подругою відпочивали, за кордоном і в останній день відпочинку виявляється, що у нас немає зворотних квитків.Ми починаємо думати, як нам ці квитки придбати, і я прокидаюся&# 8230;

Доброго дня, Тетяно! Мені наснилося що я виходжу заміж за свого хлопця, але його там майже і не було. За сну весілля повинна у нас бути у вівторок. Але мене здивувало те, що я ще вчилася в школі. Скажіть будь ласка що це означає!

Відпочивав в Тайланді з одним і там чомусь був місто Мачу-Пікчу і какойто конфлікт з місцевими через алкоголю

я з хлопцем приїхала на відпочинок. а валізу з речами забула вдома. Чи не могли знайти наш готель. Ходили по які достроіним будівлям, а потім пішли скупатися в басейн

Я якимось випадковим чином потрапила на відпочинок за кордон з мамою. Ми лежимо на пляжі, людей навколо трохи. Перед нами море, видно 3 величезні камені (брили), що стирчать з води. Вода в морі темна через водоростей.

Доброго дня, Тетяно.мені приснився сон сьогодні вночі, як ніби я і моя єдина найкраща подруга поїхали на море і причому це море знаходилося у нас в Самарі, і ми довго шукали це море, знайшли, потім подруга каже тут дуже смачне кафе лагман називається ось ми це кафе дуже довго шукали. і море було холодним. але чому снився наше місто де немає моря, місто самара) а завтра ми повинні поїхати в Самару на суд до наших хлопцям може цей сон як то пов’язаний з цією подією

мені наснилося що я приїхала до своєї сестри на море де і вона зараз відпочиває вона мені сказала підемо поплаваємо ми пішли проходили якісь тио ворота вона тримала мене за руку ми пройшли і я побачила море ми сіли в якусь карету і попливли але потім я подумала про батьків і потім я прокинулася . Це все що я пам’ятаю а початок я не пам’ятаю

мені наснилося що ми з батьками їдемо на море, а я плачу тому що не хочу їхати через одну людину, яку я люблю, до чого це може сниться

відпочивала на морі з дитиною з подругою теплий писок і море повідомимо за кордоном сон дуже красоний

Вітаю! Я бачив сон, в якому вирушив у відпустку до моря і провів цю відпустку дуже добре &# 8212; з колишньою дружиною. З нею ми на море не були зовсім. Уві сні були без дітей.

Наснилося, ніби я десь за кордоном відпочиваю, бачила море, купалася в ній, вода була теплою, і я плавала (хоча я не вмію плавати). бачила якийсь чемодан, неначе мій, плаває разом зі мною (як ніби я поклала в чемодан телефон свій, щоб вона не промокла). які то квіти дрібні. які то бюжутерій продаю. цікавий сон)

Наснилося, що подруга купила путівку на море і поставила перед фактом.Дати збіглися з днем ​​народження сина, але це мене не зупинило, і син не була проти!

Вітаю! Наснилося що я відпочиваю на морі з подругами, катаюся на яхті, і в душі не по собі від того що без чоловіка, а поїхала тому що дуже ображена і не розумію чи потрібен мені цей чоловік, або варто розлучитися.

Наснилося, що я за кордоном на залитому сонцем пляжі і блакитним небом Прям відчувалося тепло і спокій. Пізніше погода стала псуватися і я пішла в басейн і прокинулася

Вітаю! Наснилося, що поїхала відпочивати на море, але там йшли дощі і у мене вкрали кредитні карти, напоїли в ресторані і витягли з гаманця, жінка.

Наснилося, що я відпочиваю на морі, і коли я почала фоткати море, то в морі з’явилися великі гори, скелі, я вирішила навіщо щось розгледіти їх ближче, але провалилася кудись я кричала, потім мене знайшли і врятували

З мамою поїхала на Кариби море.Запах моря, красиві пейзажі, дуже класний сон.До чого могло таке приснитися?

Привіт, приснилося, що з сім’єю поїхали на море, зняли будиночок, але на вулицю до води я так і не вийшла

Вирушили з сім’єю та родичами на море, приїхали, зняли котедж, облаштувалися в ньому . Бачила пісок, але до моря я так і не підійшла