Сонник Відпочинок 😴 приснився, до чого сниться Відпочинок уві сні бачити

Якщо центральною темою вашого сну був відпочинок – вам належить зустрічати гостей, які вам не досить добре знайомі.

Де приснився відпочинок?

Хто збирався на відпочинок уві сні?

Сниться збираєтеся на відпочинок ▼

Збиратися уві сні на відпочинок – в реальному житті зустріти людину, з якою у вас складуться дуже добрі і довірчі взаємини.

Як тлумачать інші сонники?

Тлумачення схожих снів:

Уміння тлумачити сновидіння – це цінний дар, тому що часом саме уві сні свідомість дає нам найглибші і важливі підказки.

Приснився Відпочинок, але потрібного тлумачення сну немає в сонник?

Наші експерти допоможуть Вам дізнатися до чого сниться Відпочинок уві сні, просто напишіть сновидіння в форму нижче і Вам пояснять що означає, якщо уві сні бачили даний символ. Спробуйте!

Доброго дня! допоможіть будь ласка зрозуміти сон. снитися мені, що я лечу в літаку, але не високо, бачу, що пролітаємо готелі, море. море красиве, спокійне, ніжно блакитне. потім я бачу, що з купою людей йду вздовж моря, до свого готелю. відбиваюсь від них, роздягаюся до гола і купаюся.вода приємна, блакитна, неглибока. покликом людей купатися зі мною. але вони йдуть. я з задоволенням купаюся, пещу себе, збуджуюся. я підпливаю до берега і починаю писати в море. мені незручно, т.до. повз проходять люди. на берег вилізти незручно, заважають плити, під якими в воді якісь білі &# 171; медузи&# 187;. потім я бачу себе в номері готелю. я лежу в ліжку з чоловіком, з яким я розлучилася (будемо називати його другом), займаюся сексом. на грудях у нього сиві (навіть білі) волосся і я звертаю увагу, що він здорово посивів. нам заважають, в номер забігають маленькі дітлахи, а слідом за ними приходить їхня мати. ми йдемо на вулицю. там свято. кругом столи з купою всяких солодощів, я пробую все-і торти і тістечка. поруч йде дискотека, люди танцюють. співають пісні молоді симпатичні чоловіки. раптом один говорить, що зараз буде роздавати лящів. я дивлюся на одного, тут підбігає мій син і каже, що виконавці розкидають рибу під час пісень і на руках показує розміри риб. я зраділа, що не треба самим ловити рибу. відкриваю валізу, серед одягу знаходжу пакет, вміст висипаю в чемодан, закриваю. і ми йдемо ближче до танцюючих. риби так і не було (я її не бачила). потім ми ходимо по холу готелю, там йдуть конкурси. ми то спускаємося сходами вниз, то піднімаємося вгору. я побачила скляну вітрину, забиту різними солодощами. на якихось стоять цінники, а на якихось немає. я дуже сильно хочу пончики в цукровій пудрі. до прилавка підбігає маленький хлопчик і дістає коробку з пончиками. я її беру, але навколо мене багато маленьких дітей, я їм залишаю цю коробку і йду до прилавка, де їх печуть прямо на очах. пече молода красива туркеня. вона щось сказала мені, але я її не зрозуміла. я стою чекаю, коли вона зверне свою увагу на мене і дасть мені пончиків. але вона схилила голову, зовсім не помічає мене і обсипає пудрою ці пончики. заради того, щоб мене помітили, я на поручнях сходів роблю стійку на руках догори ногами.

Дане сновидіння, найімовірніше, говорить про те, що вам необхідно віддалити від турбот і обов’язків, які вас зараз обтяжують.

Наснилося, що начальниця строго викликає до себе в кабінет, а коли я туди заходжу все колеги разом з начальником дружелюбно сміються, напівлежачи на імпровізованих ліжках &# 8212; присутніх білого кольору (хто де: на столі, на підвіконні, на кушетці &# 8212; в цього чоловік п’ять) і пропонують мені теж поспати-відпочити. Т.е. виходить, начальниця насправді викликало не &# 171; на килим&# 187; (Це було її жартом), а зайти до неї з колегами і разом відпочити, нарешті виспатися.

Збиралася на відпочинок. Чоловік допомагав, ставив продукти в величезний рюкзак. Я дуже раділа цій поїздці. Після зборів прийшли на зупинку, я бачила як від’їжджає автобус (темний час доби, швидше за все ранній ранок, горіли габарити на автобусі). Люди стояли там (я їх наче знаю) сказали, що автобус поїхав когось забрати, скоро повернеться.

Дуже часто сниться колишній хлопець і його мама, хоча з мамою не знайома тільки бачила її, я про нього не думаю, можу але дуже рідко, а він сниться.Що ми цілуємося, обіймаємось і т.д. Хоча у мене є хлопець.Не розумію до чого це.

мені наснилося що ми з батьками були за кордоном, але я наче спостерігав все з боку і замість мене там була якась дівчинка&# 8230; ось.і я бачив тільки номер і готель, ну тобто дія відбувалася там. І тут бах з’явилася здоровенна змія вона була не те що велика а просто величезна. дівчинка намагалася з нею боротися потім прибігли батьки і змія пішла

мені наснилося що я відпочиваю за кордоном, куди ми власне скоро і вирушаємо, і мені там жудко не сподобалося, мені приснилося що ми весь час сиділи на пляжі і нікуди не ходили і це снитися мені вже вдруге на цей рас з четверга на п’ятницю

снився літак, відлітали, спокійно, фотографувалася на відпочинку, села назад у літак, там був накритий стіл, веселилися і злетіли назад))

Доброго дня, Тетяно! Мені вчора наснилося, ніби ми: я, дитина і чоловік, були в гостях у моїх батьків. Дивились щось яскраве по телевізору у вітальні. Папа різко встає і йде в іншу кімнату телефонувати. Виходить через час і каже мамі: збирайся, через два дні ми летимо в Арабські Емірати, замовив путівку&# 8230;

я відпочиваю за містом тепло природа гарна ми з колишнім чоловіком приїхали туди на військовій великій машині і мені кажуть що моя дочка померла. далі я у могильної плити вона чомусь у вигляді столика з чорного блискучого граніту з натпісью я її не розібрала. потім я прокидаюся у свекрухи будинку у мене міраж що дочка толко- що прокинулася і весело втекла в іншу кімнату і тут я розумію що мені привидиться я виходжу в іншу кімнату в сльозах а на мене дивиться свекор але я розумію що він давно помер. і я прокинулася від власного плачу

Доброго дня! мені снилося, що я збираю речі, ретельно їх укладаю для поїздки на відпочинок в санаторій. сон з понеділка на вівторок (9-10 березня 2015 р.). дякую.

Наснилося збираємося з молодою людиною на відпочинок, на море, але я забула отримати документи на виліт, в останній момент дзвонила в тур фірму, намагалася вирішити ситуацію зі своїми документами, але ще пізніше з’ясувалося у мене, і у молодої людини повернення з відпочинку в різні дні, різними рейсами, далі сон обривається.

Мій email: [email&# 160; protected]
Зараз мені наснилося, що я зі своїм хлопцем поїхала відпочивати на Кавказ. Причому з моїм татом. Ми сидимо на горі і розмірковуємо як вона з’явилася. Чому то ми вирішили що вона з’явилася за рахунок того, що коли породили певні роботи (будували метро, ​​залізничні станції) то навалили багато землі і так з’явилася ця гора. Але на ділі це ж зовсім не так..

Мені наснилося, що ми відпочиваємо на річці в пансіонаті.За столом збираються знайомі і друзі.Обстановка досить веселе і приємне.В кінці мені наснилося, що я лежу в ліжку і вважаю коли мені народжувати.У моєму віці вже не народжують, але явних ознак вагітності (живіт, відчуття) не було.Однак мене це не засмучувало.Було багато маленьких дітей, на яких було приємно дивитися.І стара знайома з дуже чорними волоссям.В кінці сну чоловік кашляв, а в слині краплі крові.

Доброго дня, Тетяно! Мені наснилося що я перебуваю на базі відпочинку ми збираємося йти купатися з подругами і почався маленький дощик) ми подумали що під дощем буде тепліше вода) вже і не пам’ятаю дійшли ми чи ні до води але мені снитися вже море або водоймище 3 добу) в першому сні я розлучилася з чоловіком купалася в морі з морськими котиками а в другу ніч що я йшла по дорозі і не мене хвиля велика йшла я закрила очі а коли відкрила вже не чого ті було) ось так от) Допоможіть хочу знати що мої сни хочуть мені сказати дякую!Та й якщо це важливо я вагітна мені 19років

Привіт мені приснився мій відпочинок з друзями і у нас не було з собою їжі я пішов шукати їжу коли прийшов вони поїли і сказали що ми їдемо

Вітаю! Сьогодні приснився дуже дивний сон. Хотіла б дізнатися його значення.
&# 171; Приїхали відпочивати з сім’єю на базу відпочинку. Навколо її території вода. У воді варто вулкан, який ось-ось &# 171; прокинеться&# 187; і почне вивергати лаву, але поки періодично з нього з’являється попіл. Всім хочеться швидше залишити це місце, але зробити це можна тільки на літаку. Раптом з’являється літак і ми спостерігаємо як він намагається злетіти і нічого не виходить. Та й літак якийсь дивний: кабіна і хвіст звичайні, як і повинні бути у літака, а в середині він як гармошка, і весь такий білосніжний.&# 187;

відпочинку на морі пішли гуляти, гуляли, і побачили клітку з тигром він почав кидатися на нас

наснилося, що відпочиваю на березі моря в гуртожитку але дуже великому..там багато людей було..ще там познайомився з красивою дівчиною!!що це означає?

Мені сьогодні наснилося, що мама і тато принесли в будинок кошеня, щоб він був як-би сином нашого кота. Вони були схожі, як дві краплі води. Потім мене на таксі ще з двома людьми відвезли на базу відпочинку, де я була днів 11 назад. Коли машина зупинилася люди зникли, мене зустрів папа відкрив рюкзак (мій), а там були шоколадки КИНДЕР дуже багато шоколадок. Далі поки назад складали в рюкзак шоколадки, ми розговорилися про недобудованої даху на базі відпочинку. Як тлько ми зібрали портфель сон зник

З колишнім хлопцем сиділи і вибирали, куди нам разом відправитися на відпочинок. Уві сні були знову разом, парою. Він гортав якісь буклети, а я поруч з якоюсь побоюванням брала його за руку.

Я І мої подруги на кшталт вчимося на навчання приходжу там сидить сeстра моя і одногрупники а я шукаю своїх подруг.підходжу до їх парті а у них там багато алкоголю варто замість стільців. Потім після цього я пішла звідти залишивши як потос з’ясувалося все речі там, зустрічаю цих подруг і ми з ними йдемо гуляти. Вродп відпочинок річний але ми потрапляємо на майданчик з дідом морозом і Снігуркою .після зустрічі я розумію що я без штанів і мені треба взяти ключі від машини і одягнутися але не можу знайти їх. Дзвоню сестрі і вона мені їх винлсіт разом з сумкою .потім я не можу знайти мою машину і мене можна сказати мало не чбівает трактор.ну там погодка була незрозумілою і все я прокинулася

приїхали відпочивати на базу відпочинку, будиночки застарий, але море, гори дуже красиво, спочатку не могли знайти де наш будиночок, але потім знайшли

разигровалі кілька намінаціі, однією з них був відпочинок в оттеля на 30 днів, перше місце зайняла дівчина, яка мені відразу сподобалася)

я і мої друзі яких я не бачив близько року. і мій брат з ким я щас живу і маю спільну справу. і всі разом ми поїхали на наше озеро . ми туди ездіем один раз на рік . озеро знаходиться в 100 км. від міста. і знаходиться в лісі приблизно в 20 км від дороги. воно оточене лісом і в дали варто вулкан який отражаеться в дзеркальній і спокійній воді озера. вода на стільки чиста що видно дно. погодо а стояла гарна. але небо було затягнуте хмарками. але було тепло. на озері було багато людей. приїхали ми туду до вечора. приїхавши я відразу вирішив скупатися. поплававши я вийшов. і почув що хлопці зібралися в магазин щоб купити алкоголю і закуски. ми скинулися грошима. я дал5000р . і відправився з братом плавати на матраці . але з часом він здувся і ми вийшли на берег. потім брат пішов готувати шашлик на мангалі. дивно але ми жили не в наметі а вдоміке у озера. його там немає але уві сні був присутній. також були 2 цієї статті не знайомих мені дівчата. з однією з них я цілувався. &# 8230;&# 8230;&# 8230;&# 8230;&# 8230; незабаром приїхали хлопці. вони взяли участь в готування м’ясо. а я пошол на кухню і почав готувати котлети на завтра. при цьому поряд сттояла дружина мого друга і інетересовалась моейжізні .

Мені наснилося ніби я збираюся на море відпочивати збираю речі свої, дитячі, чоловіка

Мені наснилося, що ми з мамою і тіткою, прилетіли на Кавказ (вони говорили, що на Кавказ), було дуже все схоже на Росію, дерев багато, дорога одна, і наш готель стояв в глушині якийсь, ми розбирали речі, а потім чомусь, я побачила чоловіків, які приїхали в цей готель, і теж засіяли, але ми, як я розуміла, прилетіли на 3 дні, але чомусь відразу почали збиратися назад.
Потім, особисто я збирала речі, і ми опинилися у великому магазині, і у на себе руки, ще для чогось велика балалайка була, і гітара.
Ходили по магазину, зайшли в камуфляжній відділ, там нам запропонували щось з’їсти, і всі дружно блеванула.
Потім ми пішли купувати плаття, і там нізвідки не візьми, з’являється гола знайома прікхмархер.
Далі що було, я не пам’ятаю.
Що це все означає??)

Добрий день, мені вже кілька разів поспіль сниться сон, що я відлітаю начебто відпочивати, але завжди за кордон.

Наснилося, що збиралися летіти на Кіпр, вийшло дуже спонтанно (не планували), я заходжу додому, і мені кажуть: &# 171; Збирай валізу, скоро виїжджаємо&# 187;, перед тим як поїхати в аеропорт, ми заїжджали в безліч магазинів, потім поїхали в аеропорт.

Мама давно померла, вона мені наснилася, ми з нею їдемо відпочивати.. Добиралися на автобусі, під час дороги дуже миролюбно розмовляли

наснилося, то що відпочиваю на базі відпочинку з річкою. з двома подругами (не близько). Начебто перебувати база в лісі, точно не пам’ятаю, було навколо дуже красиво. жили на кшталт в будиночках, з нами був знайомий хлопець, не пам’ятаю хто, але я з ним добре спілкувалася. Купалися в басейні, відпочивали і ще щось було &# 171; містичне&# 187 ;, але погано пам’ятаю. До чого цей сон?? навіть не думала про базу відпочинку, ліс, річку і про тих подруг

Я з сином 10 років на відпочинок (пору року стерлося з пам’яті), все добре до моменту повернення додому.Я його кличу, він відповіді не дає і раптом хтось (незнайомий) говорить, що мій син в лікарні, йому наклали гіпс, тому що він зламав пальці на обох ногах.Сина уві сні я не побачила так як різко прокинулася.снилося вперше.Як в реальному житті.Прокинулася близько 6.00.вночь на середу, 14 червня.А в попередній день, т.е.на 13 червня в 5.00 прокинулася від побаченого уві сні: літо, тепло, сонячно і ми з сином в море .Вода прозора, дно видно, дуже красиво і спокійно.Ми в човні або чим щось подібне з якою дівчиною (близько 30 років) Вона лежить, в сонячних окулярах, загарать, а син (той же 10 років), залазить на неї зверху і лягає загарать (використовує дівчину замість лежака на море) Дівчина повертається на бік і син соскальзавает в море і йде на дно.Я через борт дивлюся, плавати не вмію, як він тоне.І прокидаюся від того що не врятувала сина.

Вітаю ! З 25.10 по 26.10 наснилося мені відпочинок! Я на на базі відпочинку, заходжу в номер, все в коричневих Тонато, всюди все дерев’яне, варто Велике ліжко, прямо як заходиш. Велике вікно на всю стіну і в підлогу, з коричневими дерев’яними, товстими рамами. У кутку шафа і багато настільних развавающіх ігор. Але вони здається все дитячі, не впевнена, вже прокинулася, спрацював будильник&# 8230;

Мені наснилося що я зі своїми батьками і сестрою збираємося на відпочинок в Карпати ми не були сильно напруга так як ми їмо вдруге

Що значить якщо мені наснилося як я повернулася на море (на якому я реально була 3 тижні тому) і там є хлопець з яким я подобаюся і він мені&# 8230; і коли ми приїхали я відразу почала йому писати що я тут і сон закінчився.. і я так і не зустріла навіть уві сні його ☹️