Сонник Похід 😴 приснився, до чого сниться Похід уві сні бачити

Бачили, що пішли в похід – готуйтеся до того, що у ваше життя прийде нова любов.

Хто ходив в похід уві сні?

Сниться хтось близький в поході ▼

Хтось дорогий для вас в похід йде – ця людина втратить з вами контакт надовго.

Як тлумачать інші сонники?

Тлумачення схожих снів:

Уміння тлумачити сновидіння – це цінний дар, тому що часом саме уві сні свідомість дає нам найглибші і важливі підказки.

Приснився Похід, але потрібного тлумачення сну немає в сонник?

Наші експерти допоможуть Вам дізнатися до чого сниться Похід уві сні, просто напишіть сновидіння в форму нижче і Вам пояснять що означає, якщо уві сні бачили даний символ. Спробуйте!

Сниться мені з вівторка на середу:
Я йду в похід &# 8212; і я начебто керівник.
Зі мною йдуть &# 8212; моя дівчина, двоє друзів Л і С, подружка і Єльцин (досить таки живчик. рюкзаків немає. У всіх в руках пляшки з пивом. у мене одна порожня-прорачная, одна повна. Назустріч на кшталт йде патруль міліцейський. Мені говорять &# 8212; заховай пиво. Я розбиваю порожню пляшку, а замість другої пляшки з пивом &# 8212; у мене вже пляшка з мінеральною водою. Йдемо далі &# 8212; доходимо до перевалу! Стало зрозуміло де заночувати. І ми вже в будиночку. Мене подружка просить, щоб я розподілив людей так, щоб вона ночувала з одним Л. Я кажу &# 8212; в цій кімнаті будуть спати Я і моя дівчина, в інший подружка і Л, в третій Єльцин і С. Всі згодні. Я вийшов на вулицю. Подивився на перевал, що ми пройшли там природа вже осіння була &# 8212; коричнево-сіра. Допоможіть розтлумачити.

Сновидіння, про який ви розповіли, найімовірніше, говорить про те, що вам потрібно бути розсудливими і тактовніше.

я біжу з одним по галявині звідкись вискакувати до табору, збираю речі для бою і бігу в атаку. уві сні чорний одяг як у фантастичних бойовиках.

Я йшла в похід, з чоловіком якого люблю, з рюкзаками на спині, було холодну пору року, можливо осінь, і ми зустріли дівчину в червоній сукні вона була молодшою ​​чим я. мій коханий з нею обнявся, я приревнувала, і ми пішли далі

Мені наснилося, що я одна пішла в подорож, йшла я пішки і зі мною було не багато речей, на нічліг я не зупинялася, періодично пов’язувалася з різними людьми по мережі, але про що не пам’ятаю. Прийшла я в величезний наметовий табір на березі річки, через річку стояла маленька село, в таборі було дуже багато людей, вони всі були веселі і спілкувалися один з одним. Мені дуже захотілося сфотографувати все це місце і я намагалася знайти точку з якої видно було б весь пейзаж, але знайти цієї точки не вдавалося, то заважали дерева, то не подобався пейзаж, в результаті я спіткнулася і як на гірці скотилася в річку прямо по шию , намокла вся моя одяг, речі і телефон, кілька хлопців які були на березі по доброму посміялися наді мною, та й мене це падіння не сильно засмутило. Пам’ятаю як далі намагалася протерти свій телефон від вологи і раділа, що він не дивлячись на плавання все одно працював.

бачила вранці покійного чоловіка, якого я збиралася взяти в похід, Поїздка затримувалася і побачивши, що ті, які їхали з нами зайшли в готель, ну і я впросила перечекати там дожь. він відмовився, залишилися на лавці. Його голова лежала у мене на колінах . Був в мокрому білій сорочці. Я ж вирішивши взяти щось з телой одягу витягла старий светр, який виявився дірявим з зади. Але він сказав, що за столом його видно не буде.

Я як то спонтанно виявилася в поході. У поході була я, моя найкраща подруга дитинства і її вітчим. Вітчим нас дуже любив. Але він кілька років тому загинув. Спочатку ми пливли по какой то гірській річці, а потім ми вийшли на березі, про що говорили. І через деякий час він сказав, що нам треба додому. Він передав нас будь то іншого чоловіка, і ми поїхали додому на електричці. Уві сні ми і не знали, що Костя (вітчим подруги) мертвий.

Я збираюся в похід, люди з моєї роботи, беру в чорну сумку тепле пухова ковдра зеленого кольору (я зараз застуджена), рожеву накидку постелити на землю і різні дрібні речі (одяг).200руб.І раптом в моїй сумці я виявила 3пакета малини мороженої, перець і щось ще.Ми йдемо до автобусу, щоб все разом поїхати, але автобуа ще немає, зібрався натовп очікуємо і я прокинулася.

Приснився сон з вівторка на середу, що я зібралася в похід. Спочатку я подорожувала по річці на дуже красивих тканинних кораблях, схожих на пілотку яку майстрували з газети. Потім, я опинилася на кручі, переодяглася і зібралася спускатися, коли побачила знайомих вони сказали, що по намагаються приєднатися до мене рано вранці і що це дуже небезпечно. І я спустилася по схилу в долину поклала спальник і лягла спати, знаючи, що мене там уб’ють тварини. Все пушествіе я робила на самоті.

все почалося з походу. Навколо було порожньо, зі мною було 3 людини.(Я їх не знаю) Пізніше з якоїсь причини я пішла з точки привалу кудись і потрапила в свій будинок (Ми його продали в грудні). Весь сад був прикрашений білими квітами.Моя старша сестра влаштовувала весілля. Я пішла по доріжці (дорога була посипана жовтим піском) і дійшла до двору, а у дворі лежав мертвий лев. Після побаченого я зайшла в будинок, увійшла в батьківську кімнату і мені на зустріч вибігли 4-5 цуценят, яких я взяла на руки. Побачивши свою бабусю в кімнаті я відразу вийшла на вулицю і побачила, що крім доріжок все було ніби затоплено світло-блакитний вузький водою (Вона виглядала як пластилін і на воді були латаття). Я пройшла по одній з доріжок і села на веранду .Там було безліч народу .Вони все веселилися а я починала плакати. Трохи пізніше я і мої батьки пішли у двір щоб сісти в машину. Вода пішла і лева вже не було

мені подобається один хлопчик але я з ним ніяк не можу заговорити і весь час про нього думаю
і ось мені приснився сон що я прийшла до нього в гості ми просто сіли і почали дивитися телевізор не спілкувалися нічого
до чого такий сон? мені ніби він сподобався, але яке значення я не розумію
заздалегідь дякую

Я з однокласниками пішли в похід з ночівлею, але були поруч зі школою, я уві сні купувала в їдальні булку, сосиску в тісті

Я з своім дідом и сестрою йшлі в похід. Я ніс свою шкільну сумку и свй ноутбук, ми пройшли чи не мало торогі, ми проходили Великі вокзали, йшлі по горахн. Ну нажаль мй сон зрвався бо мене збуд будильник до школи!.

Сон був дуже дивний. Похід був організований несподівано, можна сказати спонтанно.Керівник нашого походу хотів дослідити якісь місця, тому зібрав команду. Ну ми все висунулися в дорогу. Йшли вночі, тому багато відставали. На вулиці було прохолодно і брудно. Доводилося обходити всі калюжі і ямки.
Незабаром настав ранок, ми зупинилися поїсти. Я переживала, що поруч зі мною не було подруги, плакала. Але потім вона прийшла, мабуть сильно відстала. Ми з нею поїли і втекли додому.

Наснилося що я з мамою сестрою і братом в лісі, на привалі, ми поїли, мама лягла спати (до вечора справа йшла) а ми сиділи за столом їли з братом і сестрою, з одного боку був ліс з іншого поле, влаштували привал на виході з лісу проучается

Наснилося як я йшов по магістральній дорозі..від села до міста з людьми з якими не спілкуюся, можна сказати які мені не подобаються.

Наснилося, що я збираю речі в похід. І що я спізнююся виїжджати, так як забула важливі речі. Потім сідаю в машину і їдемо з подругою в інше місто, звідки поїдемо на поїзді кудись і там вже буде похід.

Снилося як ніби в квартирі був бардак, а зі стелі на кухні капала в таз вода і вода вся була чиста, прозора. Бардак був бо я збиралася в похід і снилися кадри з походу (ніколи не ходила в похід) і поки снився похід ще снилися що йдуть один за одним багато &# 8212; багато червоних мурах.

Цей сон приснився у вівторок.
Сон був про похід, я йшла з незрозумілими мені людьми (може я їх знаю, може немає) а також там був один чоловік..я мрію з ним бути друзями (він популярний).
Потім ми розстелили намети, почали грати в ігри.
Перша гра була..не пам’ятаю.Друга була пляшечка, на бажання.
Я спала в наметі з тією людиною, з яким мрію подружиться.
Сон був дивним, я там так боялася..

Вітаю. Сьогодні мені наснилося, що я, мої друзі і кілька незнайомих мені людей, зібралися в військовий похід. Там я познайомилася з чоловіком, трохи старший за мене. Він допомагав мені у всьому і я закохалася в нього. Через кілька днів йому довелося повернутися додому і коли він прощався з усім загоном, він поцілував одну з дівчат в губи, а мене міцно обняв. Після цього уві сні я плакала через нерозділеного почуття. Що означає такий сон?

Я пішла в похід зі своєю сім’єю, дуже втомилася і в наметі лягла спати, все зайшли в намет і я опинилася на руках у хлопця. Уві сні ми були дуже закохані один в одного. Але наяву я цього хлопця взагалі не знаю.

Мені наснилося, що я йду взимку в похід з усім моїм класом, був ще вітер.
Далі нічого не пам’ятаю&# 8230;

потім пошол подібний сон але тільки ми йшли в похід з класом вони не кого не чіпали але налякали там був тодж вовк

я пішла з татом в похід і там я побачила вовка але так як я не знала що це вовк з далека здавалася собакою великої породи потім він під шол до нас тато казав не ворушись але я була спокійна заде вовка подошол з палицею дядько з палицею і ударел вовка потім підбіг інший вовк а той втік я взіла палицю і відлякала ево тато сказав походу це батько оденочка з сином потім я побігла за вовком ми бігли у коло чагарнику і ми дивилися один одному в очі потім була подоба тільки Перемишль в похід з класом

Ми зібралися з друзями, щоб сходити в похід. Спочатку ми приїхали на озеро. Схоже, що була зима, тому що все навколо було в снігу, озеро замерзле, але лід був не скрізь. З іншого боку на нас плив чоловік, а ще поруч стояла майданчик для гри в волейбол. Якась дівчинка кинулася до цієї людини, вже почала плисти, але хтось дістав її з води.

Ми з моїми друзями пішли в похід до моря, ми жили в наметах і їли м’ясо. В одному наметі жили 4 дівчинки, а в іншій жили 5 хлопчиків