Сонник плавати з Рибами 😴 наснилася, до чого сниться плавати з Рибами уві сні бачити

Сон про плавання з рибами віщує низку яскравих подій, цікавих знайомств з неординарними особистостями, що буквально закрутить вам голову.

Належить зробити не одну захоплюючу і захоплюючу поїздку, від яких будуть отримані тільки позитивні емоції і гарний настрій.

Уміння тлумачити сновидіння – це цінний дар, тому що часом саме уві сні свідомість дає нам найглибші і важливі підказки.

Наснилося плавати з рибами, але потрібного тлумачення сну немає в сонник?

Наші експерти допоможуть Вам дізнатися до чого сниться плавати з Рибами уві сні, просто напишіть сновидіння в форму нижче і Вам пояснять що означає, якщо уві сні бачили даний символ. Спробуйте!

Я лежала в річці не глибокий і навколо плавали маленькі рибки, а до цього мені так само снилися рибки маленькі тільки я їх з носа діставала.

в акваріумі плавало два середніх сазана і я в ньому ходила в тапочках і не давала, що б риба мене кусала сон був добрий

Я була на великій річці з сином пішли купатися &# 8212; він сидів на спині у мене і поряд з нами плавала велика риба, але вона не кусала, а потім я сама зловила руками щуку і ще якусь &# 8212; то і взяла їх на берег.

Я бачила сьогодні великі акваріума там в ній риба дрібна я туди заходила в воду що б риба лікувала вода було прозора наче риба лікувала коли чистила до чого це

Я заходжу в якийсь водойму, пливу, а навколо мене зграя великих риб, пливуть разом зі мною, і стосуються мене в воді, Уві сні це були доброзичливі риби.

я пливла під водою, вода була каламутна, назустріч пропливали по одній різні риби великих розмірів, одна з них була дуже строката яскрава

Я з сестрою плавала в холодній воді. Раптом ми побачили рибу (не знаю яка вона) і почали кричати. На містку стояли родичі. Вони схопили її і викинули в іншу сторону. Після ми швидше вибиралися з води

чисте озеро я в ньому по пояс, бачу в даліке багато риби, опускаю голову і бачу дивну рибу середнього розміру, вона ніби хоче мене помацати, потім припливла ще одна, теж дивного вигляду

Наснилося, що я закрила огірки в банки. А подруга мені сказала, що вона їх викинула, що вони помутніли і закриває нові. А я як ніби дивлюся на ці банки і бачу як в одній з банок плаває дві рибки))).
P.s. А після нічого не пам’ятаю))

Уві сні я плавала в басейні з чистою водою. У воді було багато риб: великі і маленькі. Басейн буквально кішіл ними. Я їх намагалася зловити. Не пам’ятаю, вдалося мені це чи ні.

снилося що я купалася в басейні, і нізвідки не візьмись припливли рибки великі!їх було багато і я їх сильно боялася!

Снилося як навколо плавають риби, я стою ногами в воді, риби кольорові, потім поїхав ближче до моря в море знову плавають риби, і черепах ще вистрибнула з води і вдарила по щоці.

плавав у чистій прозорій воді з дівчиною своєї і з рибами під водою&# 8230; а потім вона мені подарувала обручку на палець одягла і я прокинувся!

пливла дуже швидко у синій, красивою воді, а поруч кілька великих риб (як дельфіни плавають уздовж судна швидко), і риби чи судак, то чи щука, але, швидше за все, судак великий. І я боялася, що риба мене вкусить, неймовірно швидко я пливла. Рибка мене цапнув на палець на нозі.

спустилася в гірки, з якої лився потік брудної води, до невеличкої річки. річка дрібна але вода прозора, так як дрібно плавати я не змогла а на руках по дну ходила і навколо мене плавали рибки.

снився потоп, опинилася під водою, ніби як вирішила що кінець світу і рятуватися толку немає, але не тонула. а бачила дуже багато великих риб. потім прокинулася.

Сниться мені що плаваю в морі з чоловіком, навколо нас риба і досить багато її, і мені так добре в цьому сні, я посміхаюся, незважаючи на те, що вже 4-ий місяць як пішла від чоловіка в реальному житті.Навколо нас є ще люди, наші знайомі, але я їх не пам’ятаю.І ось створюється уві сні повне враження, що все налагодилося, дивимося один на одного як багато років тому, коли познайомилися.Ми поїхали на це море щоб знову зблизитися.Ще запам’яталися якісь незвичайні комахи, але вже на березі цього моря. Потім приснилася вся рідня його, і всі посміхаються, крім свекрухи, вона відмовляє його все почати спочатку, назвала мене &# 171; вірною&# 187;, запам’ятала це слово.І якось ці два сюжети переплітаються, і я встаю з чітким відчуттям що все налагодиться, але в голові думка, що свекруха відмовляє його від можливості бути зі мною.

сиділа в воді а навколо мене плавало багато великої риби. Мені хтось запропонував жабу, він був зі мною в воді, але я вибрала рибу.
І ще один сон: на мене напали мурахи, залізли в штани але не кусалися. Їх так багато було.

пам’ятаю плавала в річці, багато людей, потім я опинилася в зграї риб, їх стільки багато було, я навіть їх відчувала, вода була каламутною, а потім ми з рибами пливли в бік чистої води&# 8230;.

Здраствуйте))) мені приснилося що в акваріумі плавають риби міг з людиною. Що б це значило. підкажіть)

наснилося що я плаваю в морі -а навколо мене косяк дрібних рибешек- я намагаюся відштовхнути їх від себе і спокійно поплавати в чистому просторі без них-но вони знову все горнуться до мене намагаються покусувати

Здравстуйте. СЬОГОДНІ мені приснився ЩО Я плавав у морі З РИБАМИ. ТІЛЬКИ З КИМ Я НЕ ПОМНЮ. АЛЕ ПОМНЮ ЩО МОРЕ БУЛО ЧИСТЕ БЛАКИТНЕ. ПОДСКАЖИТЕ ЩО ЦЕ ОЗНАЧАЄ

Мені наснилося, що я пливу вночі в морі, а коли підпливала до берега дуже багато живої риби я прям розгрібала її руками щоб дістатися до берега.все кішіло рибою

Вітаю. Я перебувала в маленькому озері, що кишить рибою. Її було так багато, що неможливо було плисти. Попадалася і дохла. Якщо дивитися вглиб, то в прозорій воді було видно багато риби, але не стільки, як на поверхні.

Доброго дня!
снитися мені що я плаваю в річці на надувному матраці і у мене в руках бутерброт, я його їсти не хочу, не голодна . і думаю викину в річку рибки з’їдять . викинула і після цього починається сильно плескатися вода і качати матрац . дивлюся навколо мене починає плавати величезна риба метра 2. зі мною так само була племяница на маленькому дитячому матраці . я їй починаю кричати щоб вона пливла до берега і не опускала руки і ноги в воду . допливли ми з нею до берега і вибігли на берег. риба почала підпливати до нас до берега ми злякалися і відбігли подалі ., риба вискочила на берег і залишилася лежати на піску. що було далі я не пам’ятаю.

наснилося, що чоловік плаває з величезною рибою поруч як з дельфіном, але не я була, незнайома людина, вода темна, колір не бачила

я уві сні плавала в басейні поряд люди і навколо риби, і як ніби інструктор говорить не бійтеся вони не кусаються а у мене був переляк спочатку

я була на піщаному кар’єрі. тепло. За обома сторонам золотий пісок, а посередині вода. Вода настільки прозора, що крізь неї, навіть далеко від мене, я бачила багато різних риб. Великих і маленьких. Я пішла плавати, там було неглибоко. Я бачила крізь воду риб і відчувала, як вони стосуються моїх ніг, пропливаючи повз.

Я плавала і поруч зі мною виплала риба сіра і просилася мені в руки але я її погладила і відпустила і вийшла на берег

вода в річці спокійна і прозора, видно дно піщане, але річка дуже глибока, тому що темна.і піді мною з усіх боків плавають багато і оочень великі риби

снилося як я плаваю від риб, було страшно трохи, в той же час сон був теплим і кольоровим.оди чиста, блакитна

я і моя дочка плавали в неймовірно гарному двох ярусном, величезному басеіне, вода була чиста, прозора, тепла і місцями глибока, вода блищала і сяяла, як би граючи на сонці і вид з басі був на тропічний ліс а океаном хвилі були тихі, спокійні , красиві це було близько 5 або 6 вечора .По мимо нас ще був чоловік відчуття що це дуже близький, теплий людина, надійний але не родич особи не пам’ятаю, але він старший за мене і це все його він мені все це показує і з нами плаває риба стерлядь або осетер вона теж його, вона ласкаво плаває зачіпаючи нас і не хоче спливати. Сон мені сподобався я б ще там побула. Так забула в воді місцями відбивалося небо .

какой то будинок з парканом, я стою за цим парканом і біля цього паркану багато води чистою прозорою, і в ній так багато риби і вони підпливають до мене. Підійшов до мене тато, я йому кажу треба рибу ловити, дивись як її багато і вони до мене підпливають. Потім батько пішов до своєї дружини до мачухи, вона ніби плаче, зі мною спочатку не хоче розмовляти, я в неї питаю в чому я знову винна? а вона мені потім каже нібито батько її вдарив, лікарі сказали писати заяву на того хто це зробив.Потім сниться що до них прийшли гості, а я в вікно дивлюся на цю воду як там багато риби і більше не пам’ятаю.

плаваючи я в море, а піді мною в глибині риба велика &# 8212; кит або акула.. величезна просто, всі навколишні цю рибу бояться..спливають від неї, а я не боюся.. навіть отримую задоволення.. вода в морі дуже тепла..допливає з рибою до берега..вона як би проводжає мене, а на березі мене зустрічає чоловік.

Плавала в океані з гігантськими рибами, страху не було, вода чиста, риб чіпала руками, були морські котики. Відчуття від сну сприятливі.

сниться глибокий басейн, невеликий по довжині, підходжу до нього бачу каламутну воду, яка при подальшому вивченні стає прозорою, в ній плавають риби золотисті, я опиняюся в воді і плаваю з ними під водою, вода прозора, під водою зі мною також плавають люди- монстри, як напіврозкладені трупи.

сестра плавала в басейні і жестом покликала мене до себе (плавати я не вмію і дуже боюся глибину) я стрибнула у воду і ми з сестрою пірнули. Вона мені показала як одна рибка підкидала іншу і вона вистрибувала з води. Я в воді дихала.

Спочатку я з кимось їхала на машині, Потім стрибнула в глибокий басейн з прозорою жовтуватого кольору водою, але на поверхні води було цвітіння ряски, Коли я пливла, то побачила 3-х великих риб. Коли вони наблизилися до мене, я одну світлу рибу погладила по носику (у неї був маленький людський носик). Мені було радісно.

Плавала з дітьми та колишнім чоловіком в блакитній воді з великою кількістю риб, в тому числі і хижих, уві сні була відчуття страху

Привіт, сьогодні вночі мені приснилося, що я був на березі моря потім різко виявився в скляному приміщенні з басейн !У ньому була дуже чиста вода і в ній були риби, бачив щуку хотів зловити купався в ньому!Потім побачив великого краба я його насилу упіймав списом проткнув !Потім він якимось чином ожив і знову поплив в басейн!Я знову пірнав за ним але так і не впіймав!Вода була дуже чиста мені було комфортно в ній купатися!Так а поруч з басейн сидів чоловік з моєї роботи він просто зі мною спілкувався!Начебто все!

басейн з блакитною водою, в ньому плаває багато рибок, я спостерігаю за ними, потім стрибаю в нього з бортика і плаваю там з рибками. Хоча в реальному житті я ніколи не стрибала в басейн з бортика &# 171; Рибкою&# 187 ;, я цього дуже боюся, а уві сні я відчула задоволення від цього стрибка. Потім в басейн входить чоловік рибалка і тримає в руках великого коропа і каже, що зараз з цього коропа він випустити багато ікринок і басейні з’явиться ще більше рибок.

Привіт, мені наснилося, ніби я плаваю по водою, а навколо мене гігантські, величезні риби, у мене є дискомфорт, але не від того, що вони ведуть себе агресивно, навпаки спокійно, а від їх величезних розмірів, вода була прозора.

у нас біля будинку є церква (це наяву).так ось наче біля неї тече чиста чиста вода.типу річка замість дороги утворилася..глибоко.і риби несуть пряму пливуть.їх багато багато.в одному напрямку.і я пливу з ними разом.

Мені наснилося що ми на природі, поїхали купатися прігалі з каменів і з каменів виповзали вужі, і пропливала змія з вухами більше або як називаю, і біля мене плавали риби постійно, я намагалася ловити їх

Я з мамою купалася на озері і навколо було стільки риб багато було їх, і я побачила велику рибу величезну яка плавала поруч

плавала в басейні з коханою людиною, в басейні були яскраві рибки (помаранчеві, блакитні)

я з маленьким кошеням пливла по великій річці, а потім осідлала величезну рибу і на її спині стоячи пливла, поки не вийшла на берег, дуже оберігаючи цього кошеня

наснилося що я гуляла з подругою яка ось ось народить і ми переодяглися і заплили в океан а там безліч риб

На початку я плавала в воді у великій річці де могло понести протягом потім я опинилася в невеликому басейні в теплій воді біля мене плавали рибки багато великі і маленькі

Мені наснилося що я плаваю разом з рибами в воді (в річці або в басейні). Вода чиста, риб багато і майже всі великі. На вулиці йшов дощ.

мені наснилося, що я плаваю в морі на невеликій глибині і побачила 2х риб. одна була яскраво-жовта і дуже красива, а друга &# 8212; сіра і похмура. я злякалася, що друга отруйна, хотіла відплисти від неї. вони плавали дуже близько, сон закінчився.

Плавала в маленькому басейні з рибою 2 метра приблизно у неї були зуби і інших вона кусала, а мене не виходило

Це море я бачила і раніше.плаваючи в воді я бачила багато риб, яких хотілося так зловити, вони були так близько, але чомусь навіть до Німнім не доторкнулася

Що означає сон з неділі на понеділок? Плавати стоячи на рибі в озері. вода чиста

Мені наснилося нібито я плаваю в великому басейні з чистою прозорою водою і періодично десь неподалік поруч пропливає велика риба, це не акула і не щука, більше звичайних, приблизно з розміром людини, і тут у мене в голові виник питання не вже то я беремменна? Сон був як наяву&# 8230; В першу вагітність теж плавала в басейні, але там було багато рибок маленьких і одна червона, я її намагалася зловити&# 8230;. А тут величезна одна&# 8230; Що це може означати?

плавав у кількох басейнах з рибами. риба велика і дрібна, різнобарвна. басейни різні з нормальною і холодною водою.

Купалася в озері з рибами і пішла на дно, а там багато дохлої риби. Я злякалася і спливла на поверхню.

Плавала в басейні з акулою, дельфіном і щукою кусає собі хвіст.акула спробувала на мене напасти я пручалася і поранила долоні про її зуби, її витягли з басейну.

Пливла в водоймі і по шляху почали потрапляти риби все більше і більше їх було за кількістю.Подивившись вперед я побачила далі три кити.

Приснився мені басейн в якому я пливу і поруч зі мною плавають багато маленьких жаб, в басейні також є і водорості . Я пливу і думаю які ж дивні примхи бувають у багатьох це ж треба завести в басейні жаб. І тут до моєї ноги пристала риба і я намагаюся її відігнати, а вона ніби прюхом прилипла до ноги.

Доброго дня. снилося, що плавала з великими рибами, але както збоку. риби були поруч зі мною

Вітаю. Наснилося що я йшла по тонкому льоду і провалилася під лід і намагалася вибратися, а навколо плавали риби і стосувалися мене намагалися виталкнуть

Вітаю. уві сні: я плаваю на глибині в море і тут я дивлюся на поверхню води і бачу прям потоки цілі, косяки риб розмірами трохи менше дельфінів, вони все пропливають піді мною. я не розумію що відбувається уві сні.

Доброго дня!
Наснилося те, що ми з сім’єю полетіли на море. Там був піщаний (білий) пляж, небесно-блакитна і найчистіша вода, підошва моря безтурботно спокійна, я відчувала теплоту піску і легку прохолоду купаючись в морі, а в воді плавали дзеркальні рибки до яких так і хотілося доторкнутися. Мені здається, що я такого барвистого сну не бачила ніколи і стільки приємних, теплих емоцій після пробудження.

Плавала з рибами під водою великими і маленькими, одну зловила в долоньку вона тремтіла в долоньці я її відпустила і ще якийсь восьминіг був я подумала уві сні що його щупальці отруйні

відпочиваю на морі з дитиною і сестрою, заходжу купатися одна, вода дуже приємна, зелено-блакитна і прозора.купаюся і поруч зі мною плавають всякі рибки і маленькі і дельфіни й акули, але я дуже спокійна і плаваю разом з ними

Пливла з одного ьерега ставка на інший, вода була не дуже чиста, навколо мене хлюпала риба, на іншому березі чекали знайомі.

Вітаю! Мені наснилося, що мій чоловік плаває в басейні і кличе мене приєднатися до нього. Я пірнаю в воду і бачу, що він пускав туди багато рибок (сіренькі з червоними плавниками). Рибки середніх розмірів і все намагаються мене зачепити або доторкнутися. Я намагаюся від них ухилятися, а одна рибка припливає до мене між ніг і я її намагаюся звідти вигнати, але вона все одно до мене доторкається і тільки після цього від мене відпливає. У процесі мені лоскотно і я сміюся, але після того як рибка від мене відпливає я з вереском вискакую з басейну.

плавала з рибами в прозорій воді, обіймала їх і вони ніби мені допомагали

Мені сьогодні наснилося, що я плаваю в морі, а за мною спостерігає мій хлопець, поруч плаває подруга, але хто саме не бачу. потім. Дивлюся в далечінь і йде колишній в нашу сторону. Я злякавшись зустрічі колишнього і нинішнього спливаю і дуже швидко перепливаю на інший берег затоки. Потім я ходжу по місту і різко опиняюся знову в воді, там багато вже людей і моя мама. Я відплавав і в воді багато риб. Великих і схожих на щук. І мене щипали одна риба, але не боляче і я її ловлю і віддаю мамі. Потім мені дають фотоапарат і я пірнаю бачу дельфінів і фотографую їх. Вода трохи каламутна стає. Але це скоріше під водою. Потім риб і дельфінів стає занадто багато. І ми всі виходимо на берег. (Мені 18 років)

пливла з
риби великої швидкої і світлій воді і було страшно

Я плавала в річці і навколо мене було багато всякої риби і великої та маленької.Навіть змахуючи руками я відчувала їх тіла

Привіт, приснилося що я пливла в дуже чистій воді в окулярах майже біля дна пливла і навколо мене було багато рибок дрібних і побільше, але все сіренькі звичайні і не боялися мене.

Здавствуйте.
Мені наснилося що ми з хлопцем (я його не знаю) плавали в озері вода була темна.і тут з’явилася риба я її не розгледів, але відчував її.вона спочатку грала з хлопцем наскільки я пам’ятаю, потім потплила до мене.пропливла ззаду мене, я її відчув як волохату м’яку.вона пропливла навколо мене і підняла не багато над водою, як дельфін, і почала штовхати до берега поки я не вибрався на нього, при цьому я жудко боявся.от якось так.об’яснітепожалуйста, до чого все це? спасибі.

Плавала з чоловіком в річці, вода була прозорою, що видно риби які поряд плавають. Риби було багато, здорових розмірів, більше схожі на сомів (але не соми). Я боялася, що б до них не доторкнутися ногами, але чоловік заспокоїв, сказав Не бійся. Ми повинні були кудись пливти, т.до. не ходили автобуси. І я прокинулася

Пливла по чисто прозорій воді в річці і зазнала страх побачивши спочатку величезний плавник над водою а потім глянувши вниз побачила пливуть зі мною двох великих риб дуже великих. був переляк. Я не пам’ятаю як вийшла на берег. Але яскравий момент двох пливуть риб разом зі мною.

Плавати не вмію і уві сні я проста йшла в басейні і по дну плавали маленькі рибки, багато, я відчувала їх дотик і боялася наступити

Я купалася в річці з 3 великими рибами. Я їх не боялась. Мені було спокійно і добре. І над нами був великий міст.

У річці плавала з 3 великими рибами, над нами був великий міст. Мені було з ними комфортно і добре.

Бігла по схилах в гору. Купалася в воді, вода була темно-синьої, чи не кришталево чистою, але і не брудною, з великою кількістю риб. Риби були і маленькі і середні і дуже великі.

мені приснився океан тихий Голубова кольору і там плавали три гиганские риби сріблення кольору з смугастим черевцем, вони плескалися в океані. підпливли до мене і я плавала з ними, але не поруч а на їх спинах і ще уві сні на березі мене чекали удевітельно краси два хлопчика дуже схожих на мене. я поплавала з рибами і повернулася до малюків на берег

плавала з рибками в банку. потім закрили кришку в банку, але потім відкрили і плавали далі

пливу у великій річці і стикаюся з великими коропами. брав їх в руки, двох навіть спробував на зуб). і при цьому ще снилося що їду з дружиною на поїзді. і що з дружиною перебуваю у великому місті, можливо пітер. порядок цих снів не пам’ятаю. спасибі.

плавала в басейні в чистій воді з красивими рибками, вода прохолодна і приємна, одну рибку взяла в руку і кому то показую, на мою це була моя дочка, а рибка така красива, гладенька

Привіт, допоможіть розтлумачити сон (не можу зрозуміти зовсім)&# 8230; Вчора снилося, як я приміряла у продавця спідниці: одна біла коротка, друга жовта до колін, третю червона до статі, і жодну не купила, але перша мені більше сподобалася.Сьогодні сниться я впала в озеро і плавала швидко і з задоволенням, але побоювалася риб торкнутися руками.Риб було багато і великі нешкідливі&# 8230; одна толь змія у воді прямо в мене цілилася пірнула встигла вкусити за руку, спливла і вийшла з води &# 8230;

Мені наснилося, ніби я впала в ставок, де дуже-дуже багато великої риби. Вони мене стосуються і мені як-ніби не приємно, мені хочеться швидше вибратися з води. Деякі риби намагаються вкусити мене, але я точно знаю, що це не хижаки, у них немає зубів. А на березі, на містку стоїть чи то моя рідна сестра, то чи моя близька подруга і люто намагається мені допомогти вибратися з води. Але деякі риби вилітають з води і намагаються збити з моста її. Через якийсь час мені вдається вибратися з води живою і неушкодженою.

Плавала в озері з зеленуватою каламутній водою разом з рибами. Риби середнього розміру, їх було не багато .

Снилося, що плаваю з рибами (скатами) в море, сон яскравий, барвистий, риби величезні, вода тепла, берюзовий

Добрий день, підкажіть будь ласка що означає мій сон. Мені снилося що я плаваю в морі або океані (по сну було не зрозуміло) і в ньому було дуже багато живих риб. Були й маленькі і великі. При чому і на мілині і якщо я відпливала подалі, все одно все дно було в рибах. Потім я виплила на берег. І стала дивитися на них зверху

У воді не дуже брудною і не дуже чистої я пливла тримаючись за спинний плавник дуже великої риби. Схоже було сильна течія. У цю-ж ніч наснилося що я в чистій воді побачила на дні труп чоловіка, він як живий дивився на мене. обличчя незнайоме, але приємне. Чому я подумала, що це труп, я не знаю просто прийшло в голову.

Спочатку був якийсь сон про роботу, або щось пов’язане з документами. Там була і моя подруга, яка не сказала, що працює в тому місці. Потім приснилося то, як я народжую, і лікар намагається витягнути дитину від мене. Начебто було не боляче. Але я відчувала, як дитина зараз вилізе і мені буде боляче думала я. Потім ми на чому то пливли, але наш катер швидше за все, зламався і нам потрібно було потрапити додому. І хто то прийшов, сказав плисти і дав якісь дошки, уві сні була я, сестричка і мама. І інші люди, я їх не пам’ятаю. Пливли ми, і раптом падаємо з водоспаду, і пірнаємо під воду. Відкрили очі під водою, там було так красиво, повз нас пропливали красиві незвичайні підводні істоти. Я їх конечн боялася. Але все одно пливла далі і як то вилізли головою з води. І опинилася я в якомусь місці. А там був якийсь хлопець, якого я хотіла сильно обійняти, повела його в чоловічий туалет і там обняла, дивно але я була голою, а він в трусах. Та раптом хтось постукав і я хотіла піти з других дверей, але там стояв чоловік, він мене побачив і я назад зайшла. Ось і прокинулася. Це частково, деякі моменти я не пам’ятаю.

Снилося, що я плаваю, а поруч пропбивают два величезних осетра і один укусив не сильно і не боляче мене за палець.

наснилося що йду вночі біля ставка, а в ставку дуже багато великої риби. потім дівчина штовхає мене в цей ставок. я задихаюся, потім випливаю

Ми поїхали з чоловіком відпочивати на море .вода була зелена але прозора і чиста, спокійно можна було побачити.як плавають рибки, рибки були помаранчеві виблискували так красиво одна була така велика і красива підлий так близько до нас і як дельфін паморочилося потім пішла а ми з чоловіком були такі щасливі плескалися і раділи життю

побачивши лагуну в скелях де плавали золоті рибки .. спустилася плавала з ними годувала з руки і ще чомусь помила голову там же і довше плавала

Плавала з величезною рибою у воді, вода була темна, і ця риба плавала біля мене і вона мене цілувала то в руку то в тіло)))

ВОСН бачила з померлої сестри як купаємося в басейні і там багато риби. Вода чиста прозора. А хлопець Колишній ображений на мене і моіться з цією водою з милом .

Доброго дня! Уві сні купалася в басейні і несподівано він став розливатися в море з морськими рибами і я серед них. Спершу був невеликий переляк і подив, а потім радість. Що це може означати?

Я наречку, стрибаю по колодах щоб перейти її, і падаю в воду там на березі стояв чоловік ловив рибу.я боялася потрапити в воду тому що там що було, я боялася, я почала плисти і бачу рибу каторая попалася на вудку і не тільки її, а мужик говорить не лякай рибу чтото в це роді.далі я виплила

Наснилося, що плавала і в метрі від мене пропливали 2 дуже великі риби. Ще одна (по менше) пропливла зовсім поруч і зачепила мене хвостом. було моторошно.

Я зовсім гола плаваю, але на якомусь предметі і з ким-то (я видно з води по пояс). У воді плаває багато риб, і великих, і середніх, з розряду хижих, але вони не кусаються і не агресивні.

Я плаваю і ще хто то разом з двома великими красивими рибами.. і малюком білого дельфіна, я починаю з ним грати торкаючись до нього обіймаю, а потім бачу бризки крові на своєму одязі начебто цього не було і мені все це здавалося

Вітаю! Моєму чоловікові приснилося, що ми разом з двома друзями були на катері на воді. Коли з’явився інший катер, більше розміром за того де ми перебували, ми сховалися нижче в палубу і коли цей катер великий проплив ми вийшли наверх катера, який наповнювався водою і пішов на дно. А ми з чоловіком спокійно попливли до берега, він попереду і я за ним. Ми були спокійні (він і я в цьому житті плавати не вміємо). Чоловік казав мені «Бачиш як пливемо добре». Вода була чиста і прозора, дуже красива, також у воді були риби які плавали і люди-під водою і пливли по воді, багато людей. Що може означати цей сон. Є багато припущень щодо цього сну, але до кінця зрозуміти не можу. Величезне Вам спасибі якщо допоможете зрозуміти сенс сну.

наснилося що я плаваю в озері з прозорою водою, бачу дно і водорості, а навколо мене плавають риби. Я плаваю від берега до берега і не хочу виходити з води

Плавалала в кам’яному басейні з рибами, риби різних розмірів, вони були все темного кольору, ні особливо активні, як завжди риби!

Мій чоловік плавав у чистому, теплому південному морі з великими рибами і йому це дуже подобалося. Мені він по телефону надіслав це відео! Я йому написала у відповідь, що нарешті-то його мрія збулася! У цю ж ніч мені сниться, ніби я піднімаюся по великій широкої, дуже красивою білих східцях золотими вензелями! Молода жінка веде мене по ній і говорить, що ось так живуть багаті люди! Навіть сходинки там були якісь супер зручні!

Наснилося як я плаваю в величезному і глибокому басейні з прозорою водою, в цьому басейні були риби різних розмірів і видів, види риб я не знаю але вони були спокійні і доброзичливі. Я занирювати в воду і могла торкатися до них і мені здавалося що вони навіть посміхалися мені. Відчуття були захоплення і радості, мені подобалося плавати я отримувала задоволення від цього. Навіть після пробудження ці відчуття залишалися ще кілька хвилин. Сон був такий яскравий і правдоподібний. Я за знаком зодіаку Риба, наяву я теж дуже люблю плавати. Дуже цікаво щоб це могло предвіщать. Заздалегідь дякую.

Вода була чиста чиста) дуже здивувалася цьому. Плавала на дачі в басейні, там вода брудна завжди була. Ось і здивувалася що настільки прочистили його. Там було дуже красиво як на фотках морського дна, рибки дуже красиві і спокійні плавали. Плавала з братом. Приємні враження від сну.

Я плавала в чистій воді з рибками і гладила їх було багато. Уві сні було так Приємно, що навіть прокинулася це почуття було присутнє. Вода була блакитна а рибки передавалися і були не кольорові і доброзичливі я плавала в життів зграї

плавала в морі зі зграєю маленьких блискучих [риб і вони стосувалися мене, були приємні відчуття. Це все.

Я пливла по вузькій річці в нічній сорочці, в воді були косяки з рибою, яка стосувалася тіла і навіть пару раз кусала, але не болісно.

добрий ранок&# 127774; Я глибоко пірнала вночі і плавала з великими рибами, як з подушкою, а потім гребла з води по берегу на спині і доповзла до великої дороги (площі) де ходили люди і на мене ледь не наїхала візок з кіньми, я повернулася назад.

Плавала з рибою в обнімку.Риба велика, зловила і витягла на берег.Плавала в річці, в той же час перепливла річку.

Я в одязі зайшла у ванну а там плавають рибки і равлики середні і маленькі равлики поповзли по стіні і на стелю зі стелі впали в воду я їх почала виловлювати і висаджувати на дерев’яний місток ванна переповнилася водою я дістала пробку щоб вода стекла

Плавала в чистому морі, навколо були золоті риби. З було багато. А поруч був покійний брат і я йому розповідала, як ми живемо. Що у нас все добре

Вітаю! Я плавала уві сні з безліччю живої риби, товстолоб . Риба була середніх розмірів, вода трохи каламутна

Вітаю!Я приснився сон в якому заходжу в море, дно якого все в камінцях, що прям не дуже зручно йти, камінчики гладкі.Море дуже-дуже тепле і воно повно дрібних риб і всі однакові, прозоро-сірі.І довго не змогла плавати, т.до. риб було настільки багато, що вони заважали плавати.До чого приснився цей сон?

Я плавала в теплому морі де було дуже багато риби і мальків я брала з в руки що б разсмотреть і погладити

Мені снилося що я плаваю в бірюзовому морі, і навколо мене маленькі рибки одну тримала в руках, ще були люди, але наяву я їх не знаю, я попливла на глибину, і там мою ногу початок засмоктувати, але не сильно, і різко почався інший сон

Плавала в річці з великими рибами вода негрязная, сама риба на зразок карасі тільки дуже велика, після сну приємне відчуття. Що це означає?!