До чого сниться 😴 Доганяти уві сні – по 90 сонникам! Якщо бачиш уві сні Доганяти що означає

До чого сниться Доганяти:
тлумачення сну по 90 сонникам

До чого сниться Доганяти уві сні по 7 сонникам?

Нижче ви можете безкоштовно дізнатися тлумачення символу «Доганяти» по 7 онлайн-сонникам. Якщо ви не знайшли потрібний тлумачення на цій сторінці, скористайтеся формою пошуку по всім сонникам нашого сайту. Також ви можете замовити персональне тлумачення сну експертом.

східний сонник

Сон, в якому ти наздоганяєш потяг – попереджає: тебе буде дратувати необдуманість вчинків інших людей. Постарайся, наскільки це можливо, покладатися на власні сили в досягненні намічених цілей.

Якщо все ж таки вдалося наздогнати потяг – ти зумієш домогтися поставленої мети.

Сон, в якому ти бачиш свого близького друга на вулиці і намагаєшся наздогнати його – означає: ти потрапила в дуже неоднозначну ситуацію і гостро потребуєш підтримки і раді.

сонник 2012

Наздоганяти – відображення жалю про чимось не зроблене, згаяний (також можливість надолужити згаяне).

Сонник іменинників вересня, жовтня, листопад, грудень

Бачити уві сні, як ви з дітьми граєте в догонялки – вам не вистачає душевності у відносинах зі своїми дітьми.

Сонник іменинників травня, червня, липня, серпня

Бачити весни, як діти грають в догонялки – означає, що вам ніколи не досягти такого життєвого рівня, про який ви мрієте.

Сонник іменинників січня, лютого, березень, квітень

Грати в догонялки – вмовляти чоловіка або дружину, але безуспішно.

сонник Мандрівника

Наздоганяти когось – невдача.

сонник Фрейда

Якщо ви наздоганяєте якогось конкретного людини – це символізує ваше прагнення до вступу з ним в статевий контакт.

Якщо ви наздоганяєте звірів або дітей – це символізує вашу тягу до заняттям сексом з неповнолітніми або дуже юними (зовні) особами.

Якщо ви наздоганяєте автобус, трамвай або інший транспортний засіб – це символізує вашу невпевненість у своїй сексуальній привабливості, і для самоствердження ви прагнете весь час до нових сексуальних контактів.

Якщо ж вас хтось або щось наздоганяє – вас весь час переслідує страх виявитися неспроможним або неприємним в ліжку.

Наснилося Доганяти, але потрібного тлумачення сну немає в сонник?

Наші експерти допоможуть Вам дізнатися до чого сниться Доганяти уві сні, просто напишіть сновидіння в форму нижче і Вам пояснять що означає, якщо уві сні бачили даний символ. Спробуйте!

я уві сні наздоганяв свою тітку, але так і не наздогнав її.

за мною по всій школі бігав хлопець, який мені подобається, і він ніяк не міг мене наздогнати

Мені наснилося, що мій будинок прийшли оглядати 2 жінки і чоловік. Мама (вже померла) пішла в іншу кімнату і сіла на диван. А я в іншій кімнаті з незнайомцями. Потім бачу, що жінки, щось мнуть в руках. і, мені здалося дуже дивним, що вони роблять. Потім в однієї з жінок я побачила інструмент, схожий на шило. я висмикнула у неї його. І стала їх проганяти. вони до мене в будинок прийшли, як майбутні покупці будинку, оглядати його. Я незнайомців злякала, вони кинулися бігти, а одну з жінок, яскраво одягнену, я почала наздоганяти. Я думала, їй піддати стусана і стала їм я загрожувати міліцією, тому вони злякалися. Я, думаю, що були шахрайки в моєму будинку. Що б це значило?

Наздоганяв рожевий автобус, по шляху зіпхнув заважає велосипедиста в сторону і спробував продовжити погоню за депутатом (чомусь) і &# 8230;&# 8230; прокинувся.

Доброго дня, Тетяно! Мені наснилося, що перукар підстриг мені волосся, задню частину голови дуже коротко, а попереду залишила довгі пасма. Виходячи з перукарні я побачила абсолютно не знайомого мені чоловіка і я побігла за ним. За чим не пам’ятаю. Коли я його наздогнала. він повернувся до мене, і я побачила чітко його обличчя. Добрий, симпатичний. Був одягнений сорочка з краваткою і довге пальто в руках був якийсь чоловічий дипломат. Ми з ним поговорили..не пам’ятаю про що. Але розмовою я залишилася задоволена. Уві сні подумала, що дуже симпатичний і милий чоловічок. Бігали ми з ним, в якому то будинку, де дуже багато сходинок і поверхів.

Я розповім по ка що не сон, а взагалі що у мене було в житті&# 8230; я з дівчатками зв’язалася то з хорошою то з поганою компанією .. в цій компанії 3 хлопчика..одного з цих хлопчиків знає мій однокласник і він говорив ось що: &# 187; Один з них прикидається гарненький, але це не так &# 187; ..я не зрозуміла його фрази.. і не звернула на це уваги. цього хлопчика звуть Ілля &# 8230; ось я розповідаю вам сон вчора мені наснилося що Ілля і два його друга курили..(Вони не курять) &# 8230; а сьогодні ось що .. ми пішли в садок (ми туди все весь час ходимо гуляти) ..там була я моя подруга ..ще одна подруга але вона була з Іллею ..і один хлопчик, якого я бачила рази 2-3 ..і Ілля мені запропонував зіграти в догонялки і він почав мене наздоганяти &# 8230; не наздогнав ..я побігла за садок і як ніби потрапила в каку то гру . в параллейно світ . в гирі я потрапила в якийсь лабіринт і стіни у нього були пессочние, а за ним пустеля ..ось цей хлопчик (НЕ илья) представився якимось японцем і літав за мною разом з Іллею &# 8230; потім я сховалася і мене не знайшли..взагалі не наздогнали &# 8230;.я не розумію до чого це??

наздоганяв жінку. Бігав по степу з якимось компаньйоном. Дуже сильно втомився і вже не хотілося бігти. Перекласти все на плечі партнера (навіть не знаю хто це) Однак зрозумів партнер теж втомився і мета йде від нас. Тому я зібрався і прискорився. У підсумку я стрибнув і схопив дівчину. Мета досягнута. Однак після на тілі виявив багато синців і все тіло боліло. Уві сні бігав 80% часу

я лечу паралельно поїзду-намагаюся наздогнати певний вагон..зі мною ще подруга або знайома&# 8230; крізь зарості дерев..як ліани. якісь дивні великі неземні комахи потрапляють свеху звідкись -один кусає мене в потиличній частині трохи нижче шиї..я зліва бачу склад на ходу..але не можу туди потрапити..далі не пам’ятаю&# 8230; більше не наздоганяю..по-моєму в саду опиняюся.

Мене постійно хтось доганяєт в польоті. У сні я тривожуся, майже постійно я відлітаю, але сьогодні, приснилося що мене наздогнали що хотіли я не зрозуміла, прокинулася.За сьогоднішній ніч літала два рази, перший наздоганяла жінка наздогнала, і я прокинулася, другий рас чоловік, я полетіла

Тетяна, добрий день!
Уві сні наздоганяла свою померлу маму, що б взяти ключі від квартири. А ще вона мені 10 руб. дала на проїзд

У реальному житті кохана дівчина відмовляє зустрічатися і взагалі спілкуватися зі мною. Раніше вона довго чекала мого пропозиції про весілля, але цю пропозицію я зробив тільки зараз, після того як ми рік (через взаємну гордині) зустрічалися. Чотири місяці тому вона почала зустрічатися з іншим чоловіком. Під час сну я йду біля її будинку і раптом чую ззаду жіночі кроки на підборах. Ще не обертаючись я подумав, що це йде моя Улюблена. Коли я зупинився і повернувся, то побачив Улюблену, яка з гідністю мене наздогнала. Підкажіть тлумачення сну.

Вітаю!
Мені наснилося, що ми з моєю мамою ходили десь, ніби як гуляли, потім сон перервався і я зрозуміла, що мама кудись іде і почала її наздоганяти, але в процесі розуміла, що ніяк не можу її наздогнати.
(Для довідки &# 8212; ми з батьками живемо в різних містах, але отнішенія у нас дуже хороші)

На автовокзалі, де були мої колишні колеги по роботі, довго чекала автобус, стояла в якійсь черзі на автобус, а коли прийшов час їхати запізнилася буквально на кілька хвилин. Гналася за автобусом і прокинулася з думкою, що все-таки наздожену.

я наздоганяла уві сні великий коричневий олівець, який довго котився від мене. Потім я його наздогнала, взяла в руки і сказала: &# 171; нарешті я наздогнала&# 187;

мені наснилося як батько (вже покійний) пройшов повз мене, я сів у машину (попередню яка у мене була) і почав його наздоганяти, тут земля під машиною провалилася, але машина зависла на краю. Я її виштовхав, але вона вся пом’ялася. Так я батька і не наздогнав

Снилося, що я дуже бігла на поїзд. Мене обганяли бабусі-пенсіонерки, я їх пропускала. Але я все-таки встигла і навіть знайшла вільне місце.

Моєму молодій людині, приснилося, що він намагається мене наздогнати в океані, по сильному течією. Але я весь час попереду нього, з людиною, яка в мене закоханий (в житті). А його тягнуть назад дві дівчини, яким він сімотізірует (в житті) В результаті він не наздогнав мене, і я стояла в бежевій сукні, з тим хлопцем, з яким тікала.

Я наздоганяю дівчину (незнайому), бігаючи за нею в будівлі в якому тільки білі стіни і чорні сходи і підлогу. В кінці я її наздоганяю, і тепер вона починає мене наздоганяти, і перед самим кінцем сну вона мене наздоганяє.

я піднімалася на шлях поїздів, але поїзд вже проїжджав у цей момент і я побігла за ним. У моєму сні не показувалося як я заходила в поїзд, а просто те як я сиджу в ньому.

Вітаю!Сни мені сняться дуже-дуже рідко.Зовсім недавно мені наснилося, що мене хтось наздоганяє, але не наздогнав, тк я вже відкрила очі.Сон був дуже темним.
Сплю я добре, але без снів у мене таке відчуття, що я просто не
відчуваю сон.
Підкажіть що і як.спасибі!

Привіт, мені приснилося що шукав місце в вагоні і коли знайшов верхню місце мені треба було вийти що б взяти пастель. А коли взяв, поїзд поїзд рушив і я почав наздоганяти. Біг, але поїзд все віддалявся від мене. За моїм поїздам слідом поїхав ще один поїзд, але він був двох вагонний, я не сів на нього, за цим поїздам рушив ще один поїзд як то вийшло що я окозался всередині третього поїзда, але сні хотілося зліз з нього і провідниця яка рассажевала нас в першому поїзді була там і сказала не треба ламати вікно а просто вийти. коли я вийшов перший потяг від’їхав не видко. я вирішив зрізати точніше підказала одна дівчина і показала короткі шлях що б я наздогнав потяг. Я біг але відчував що не встигну наздогнати потяг. І раптом поряд окозался велосипед, я сів і він по бездоріжжю начитав вести мене. ми пройшли повз могил вздовж дороги. В кінці дорога закончелась обривів велосипед зупинився далше я спустився по обриву, але не встиг на перший поїзд він уже рушив де стояв на світлофорі, але я сів на другий поїзд що б наздогнати перший так як він був швидкісним. в кінці мені не хотілося на перший поїзд так як він обігнав перший поїзд а мені виявляється хотілося приїхати якомога швидше куди я хотів і сказав собі я пересяду на станції.

я гуляла з подругою, а потім вона пішла іншою дорогою і дуже швидко, не встигла озирнутися вона вже була дуже далеко. Я наздоганяла її і спотикалася і у мене майже вийшло, але тут я прокинулася.

приснився мій хлопець, який помер 3 місяці тому, він повешана.я йшла за ним, а він попросив не ходити за ним, сказав, що йде від мене і не хоче більше з змий жити

Сьогодні вночі мені приснився дуже яскравий сон. Ми йшли з мамою (вона жива і здорова) по дорозі і раптом на автобусній зупинці побачили молодого чоловіка дуже схожого на мого померлого племінника. Я підійшла до нього і покликала: &# 171; Діма&# 187; (Так звали мого племінника). Він обернувся і раптом почав тікати від мене. Я побігла за ним, наздогнала і потім ми просто йшли поруч. Я стала з ним спілкуватися, як з незнайомою людиною, просто розповідала про себе. Він уважно слухав, але нічого мені не казав, тільки іноді дивився мені прямо в очі. Так ми і йшли спокійно по дорозі.
Це був точно мій племінник (загинув він у 25 років).
Що означає сон?

Я збиралася їхати на море, все було добре і радісно. Села в автобус, проїхала частину шляху, потім автобус зупинився на заправці, все вийшли (і я в тому числі), а коли я підійшла назад до автобусу, побачила, що він їде, я намагалася його наздогнати, але нічого не вийшло. Подібний сон сниться не перший раз. Часто сниться, що транспорт їде без мене.

уві сні я спала прокидаюся тягне мене за ногу перший образ мами я її штовхають вона тягне в вогонь я кличу маму вона не чує я вириваюся і біжу в іншу кімнату де спала мама другий образ другий образ мами прокинувся я їй розповіла що перший образ мами тягне за ногу потім другий образ мами виглянула і побачила перший образ мами я стояла і трималася за другий образ мами другий образ мами сказала першої як вона дуже сильно любить мене і перший образ впала в щілину і зникла і більше не з’являлася і я прокинулася на яву

Я наздоганяю свого тата який тікає від нас він з якоїсь жінкою,
я тримаю за руку свою дочку і племінницю і вони дорослі, і ми їх не можемо наздогнати
вони забігли в під’їзд потім, на дорогу не могла наздогнати і прокинулася

здрастуйте, мені наснилося, що я біжу за своєю дівчиною, але наздогнати її не зміг, я їй подзвонив, вона відповіла, я в іншу сторону пішла.

автобус з дітьми поїхав, а я як супроводжує і кілька дітей залишилися, автобус виїхав через того-що, інший педагог сказала, що водій може їхати. я наздоганяла автобус-бігла, перелазили через якусь стіну (уві сні точно пам’ятаю, що хтось допоміг) потім прокинулася

Снилося що їду додому на поїзді, на маленькій станції виходжу і не встигаю повернуться до відправлення. Тоді почав наздоганяти, коли зрозумів що ні наздоганяю став на руки і почав наздоганяти як звір, тобто на чотирьох. Коли догнал- вистрибнув на дах, побіг вперед, обігнав поїзд і чекав на наступній станції.

P.S. вчора вночі приїхав додому на поїзді, вискочив вже на ходу

Їхали в поїзді в останньому вагоні з малознайомим хлопцем. Щось трапилося і останній вагон відчепився, і поїзд поїхав без нього. Ми разом намагалися його наздогнати, але потім кинули цю справу, і залишилися на мосту

Вітаю! ми на відпочинку з компанією на курорті! багато подій було до&# 8230; я біжу за знайомою дівчиною, у неї можливо що щось трапилося, т.до. її намагаюся наздогнати не тільки я, але вона не реагує! в результаті, коли мені здалося, що я її наздогнав, я опинився в літньому кафе за столиком зі своїми родичами і своїм співробітником!

Вітаю!Мені наснилося що за мною хтось гнався, то на якийсь будівництві намагалися не випускати і перекрити ходи, то в воді наздоганяли, потім приїхали гості і мій чоловік (у нього свято) і все відзначали його день народження

Я бачила, як уві сні мене хтось намагається сильно наздогнати, але я встигаю втекти, а він мене все одно наздоганяє, через ліси, через моря наздоганяє

Початок сну було таким, я бачу як у моєї подруги зібралися всі мої рідні і всі рідні її і хлопця який мені подобається (моя подруга і хлопець який мені подобається, вони брат і сестра тільки двоюрідні). Пам’ятаю точно що моя старша сестра сиділа на кріслі і базікала ногою.Далі було як уривками, я йду від з хлопцем який мені подобається від його бабусі до моєї подруги тоесть до його двоюрідної сестри додому, і тут ми йдемо по дорозі ГГН йде дуже швидко, а я не можу йти так (мені що щось заважало йти нормально ) я йшла все повільніше і повільніше, але потім я крикнула хлопцеві &# 171; Микита&# 187;! (Хлопця який мені подобається звуть Микита). Потім він зупинився я його схопила за руку точніше за лікоть, але потім я знову його відпустила, і він далі пішов швидко як він і йшов і я йшла так само повільно.

Їхала на поїзді, на зупинці вийшла на перон, озирнулася, а поїзд відходить, наздогнала. Зайшла в поїзд, а там виявилися військові, в погонах (чини вобщем), і вже як би не поїзд. Я почала шукати склад, але не знайшла, скрізь були військові. Так і прокинулася

Вітаю!Мені наснилося що я сиджу в автобусі і він починає їхати в невідомому напрямку, пізніше я розумію що він мене і пасажирів підвозить додому.Коли я зійшла з автобуса на своїй зупинці я зрозуміла що забула в ньому свої речі і почала гнатися за ним, і так кілька рас він зупинявся я заходила брала речі але мене щось відволікало і виходила з автобуса я без них, і знову я намагалася його наздогнати.

Я їхала в маршрутці, здається одна. Вийшла, пішла і раптом розумію, що я без сумки і не пам’ятаю де вона. Хочу повернутися до маршрутці і бачу що вона їде, і я біжу за нею&# 8230; видається не наздогнала

У кожному сні мені снився один чоловік. В останньому він від мня пішов і я побігла його наздоганяти. Я його покликала і він зупинився почекати мене. Як тільки я до нього прибігла він посміхнувся і сон припинився.

я з дівчиною під’їхали на автомобілі до піраміди Хеопса. стоячи на вершині вона що то запитала і відповідь її розчарував. в наступний момент вона вже біля підніжжя гори. я починаю її наздоганяти (і тривалими затяжними стрибками опиняюся на останній сходинці у неї за спиною. в наступний стрибок я опиняюся перед нею. після чого ми повертаємося до машини і мирно їдемо додому.

Доброго дня! Я спілкуюся рідко з одним чоловіком, вже 1,5 місяці ми не можемо зустрінеться з причини його зайнятості. сьогодні наснилося, що він кокетує з іншою дівчиною в моїй присутності, мені стає дуже неприємно і я тікаю. Він біжить за мною, наздоганяє, обіймає і каже, що у нього немає нікого дорожче мене і що йому ніхто крім мене не потрібен. Розтлумачте будь ласка цей сон!

Ми з подругою перебували не вдома, а у кого-то в гостях. Господар (я не впевнений, що бачив його раніше) Всіма силами показував свою зацікавленість в ній.
Потім він став кудись збиратися. У головному залі було багато людей. Відчуття, що це була вечірка на якій не всі один одного знають. У момент зборів він поклав свої речі (гроші, якісь документи) на один зі столів. Якийсь хлопець став обурюватися, що захарастили його стіл і під шумок сунув гаманець господаря в свою кишеню, потім підхопив свою подружку і вони вийшли.
Господар попрямував до своєї кімнати, а моя подруга на вихід. я спочатку не зрозумів, що до чого, а потім побіг слідом за нею.
По сходах спускалося і піднімалося багато людей, я всіх розштовхував і втік до низ, під кінець я перестрибував весь проліт разом.
Останнє, що я побачив перед пробудженням була моя подруга, яка виходила з під’їзду на вулицю. Я вийти не встиг, але чомусь було відчуття, що вийди я, її я не побачу.

Доброго дня, Тетяно!
Мені наснилося що спочатку я тікаю від дівчинки, ховаюся від неї, а потім я починаю бігти за нею, а вона сміється та й мені це становить велику радість. Потім я її наздоганяю, беру на руки і ми йдемо, розмовляємо.
Але коли я від неї тікала, це не було грою, я її дійсно боялася, ніби вона намагалася вбити мене чи щось в цьому роді. Але потім проїхав якийсь потяг і все змінилася, я почала бігти за нею ніби вона моя дочка і ми граємо в догонялки.

сон почався з того що я наздоганяю свого хлопця з которимм в даний момент живу, біжу за ним він забігає в під’їзд поднмается не пам’ятаю на який поверх і скидає в низ пляшку з горілкою мало не на маленьку дівчинку я дуже налякалася вибігла з під’їзду якимось чином він перший виявився на вулиці сіл в фургон і поїхав, уві сні трохи сміявся

Мій сон, почався з того що я з моїм татом їхали на льодовий каток. було літо. Там я зустрів свою колишню дівчину, вона мені задала питання, але я його не почув, і вона поїхала кататися далі. Потім після закриття ковзанки я спробував наздогнати її, побачив її в жовтій сукні, як вона зникла за поворотом, але не наздогнав.

Привіт, ось розлучився з дівчиною, порвав усі зв’язки, і на наступний день приснився цей сон (ось прокинувся і відразу пишу про нього вам), спав з 19 до 21 приблизно.
І так цей поїзд я все ж наздогнав, (поїзд був через рейки який мені потрібен, а ближче до мене приїхав ще один поїзд, якби не метнувся, то точно не встиг би, він би перекрив мені дорогу) мені допоміг якийсь чоловік , який не дав закритися дверей, я його віддячив, потім йду я по вагону, кілька вже пройшов і навіть не помітив, поїзд досить заповнений, і тут бачу свою колишню з подругою, вже йду до них і мене зупиняє контролер, просить квиток, я його довго не міг знайти, але все ж знайшов, а він, зараза, ще довго віддавав здачу&# 8230;
Напевно не мало важливо, погода там де я сів у потяг, ну наздогнав його, встиг забігти, була моторошна темрява, гроза, що то в цьому роді, а коли проїхали 1 станцію, було дуже ясно, не знаю чому так.
І все ж я у мети, підходжу до неї, хочу обійняти, і за секунду згадую, що все скінчено і прокидаюся, такий вантаж був після сну, допоможіть будь ласка, сподіваюся зрозумієте мою писанину 🙂

Бачила що мій давно безвісти зниклий родич грає сомной в догонялки