7. Обмежений інтелект людини в ролі «Творця» на Землі пізнає закони світобудови, руйнуючи при цьому сферу свого проживання, і являє собою феномен руйнівної сили.

Курсанти повинні визначити, який образ приховує в собі цей малюнок. Зошит переходить з рук в руки. слідують відповіді. найрізноманітніші. Але жоден відповідь навіть у наближеному варіанті не відображає дійсності.

Керівник спрощує завдання, пояснюючи, що фотографія – це стереограма. Слід новий оглядовий виток, курсанти по-новому вдивляються в картинку. У кого-то что-то вийшло. Хтось уже бачить фрагмент об’ємного зображення килима, що складається з двох визнаних шарів. Але знову спрацьовує стереотип достатності мислення. Знову, варто було тільки мозку зафіксувати чергову малу порцію інформації, отриманої через зоровий канал, зроблена зупинка лише на проміжному етапі, так би мовити, на полустанку можливості.

Керівник групи пояснює причину, по якій людина так і не навчився до межі використовувати свої можливості. А адже побачити образ, прихований в запропонованому малюнку, було так просто. Варто було лише розфокусувати свій зір і перед очима у всій красі постав би лихий ковбой, що осідлав норовливого мустанга, дійсно на тлі в’язаного килима.

А хто б зумів вирішити запропоновану задачу без всяких додаткових умов, просто граючи? І тільки тому, що дивиться на світ таким ось природним поглядом?..

Вони називали себе геянамі. Геяне? Так. Вони вирішували завдання незрівнянно більш складні. Вони це вміли. Їх було мало. Але вони були. Поруч, серед нас. Скромні, чуйні люди. Жили, працювали, творили. До 12 червня 2000 року. Тоді-то і був зроблений останній «скидання» інформації для нас з вами. Що за цим слід?

Давайте расфокусіруем погляд на історію. Чергова контрольована геянамі інформаційна посилка була прийнята нижніми шарами земної інфополе півтора століття тому. І сталася найбільша революція в природознавстві. Поява на рубежі XIX і XX століть таких принципово нових фізичних теорій, як теорія відносності і квантова механіка, не тільки значно розширили людські уявлення про світ, а й значною мірою змінили стиль нашого мислення, підхід до вивчення явищ природи.

А що ж пропонується нам тепер?
Може бути, всього лише розфокусувати наш світогляд, щоб розгледіти галограмму прийдешніх подій? Своєчасно і правильно відреагувати?

Так давайте хоча б спробуємо належним чином поглянути крізь запропоновану інформацію, не кажучи вже про те, щоб зрозуміти чи прийняти її.

Давайте лише спробуємо! Отже ..
, … 12 червня 2000 року
1. Якщо розглядати елементи нашого всесвіту в континуумі простору і часу, то елементи постають в наступному вигляді:

&# 61607; в кожному одновимірному елементі в одиницю часу відбувається семиразова вібраційна трансформація простору, яка породжує початкове польове зусилля (НПУ). Останнє, в свою чергу, є протополем двовимірних;

&# 61607; двадцять двовимірних у вигляді просторових площин, утворених слідами НПУ, є фон одновимірного простору, точка;

&# 61607; сукупність слідів – елементарних двовимірних – з точки зору спостерігача, що знаходиться в тривимірному просторі в дану одиницю часу, представляється як просторова фігура у формі кулі, зрізаного площинами з шести сторін, з якимось внутрішнім центром, який зміщений у бік останньої усікається площині.

Це глобулу – елементарний Польовий компонент.
2. У кожному глобуле переважає одна з двадцяти особливостей, тобто можуть утворюватися 20 глобулу, кілька відрізняються один від іншого.

Під впливом первинного закону про сталість порядку глобули знаходять властивість взаємодіяти один з одним протилежними гранями і утворювати елементарне польове поєднання.

Кожне глобульної-польове поєднання породжує, в свою чергу, польове зусилля наступного рівня і, прагне впорядкувати структурна взаємодія.

Так з’являється базис наступного закону, що включає в себе інформацію про попередню закономірності. І одночасно формується трехмерно-просторова інформаційно-польова елементарна структура (ІПЕС).

3. Різні поєднання глобулу призводять до утворення такої ІПЕС, яка в тривимірному просторі має 12 польових рівнів (ІПЕС – 12). Сукупність усіх слідів НПУ, відображених на 12 рівнях, дозволяє ІПЕС – 12 самовідновлюватися, матеріалізуватися протягом всього терміну багатовимірної вібраційної трансформації, тобто – в кожен нульовий відрізок часу переходу з багатовимірності в мономерний.

4. Усередині кожної ІПЕС-12 виникають 46 польових вихорів. Ці вихори в кожній структурі стабільні, крім того, в кожній спіралі вихору існують 4 замкнутих двовимірних потоку (ДП). Три ДП з чотирьох в різному поєднанні утворюють одиницю інформаційного польового елемента (ІСЕ). Таких ІСЕ всього 61 + 3, тобто в нашому розумінні – як би 61 буква і 3 знаки пунктуації (крапка, тире, кома). Ці букви в різних поєднаннях є свого роду словами, за допомогою яких записується наказ, за ​​яким утворюється будь-яка з 2000 року різновидів польовий субстанції, польовий матерії. Наказ, визначає, який з глобул і коли буде задіяний для утворення стабільної польової структури (СПС), яка і лежить в основі більш складних інформаційно – розпорядчих структур, що беруть участь у формуванні всього матеріального світу, в першу чергу – речового.

5. Інформаційно – розпорядчі структури (ІРС) поділяються, в тому числі, на ведені, ведучі та сполучні.

Взаємодія інформаційно – розпорядчих структур, а точніше – тріади ІРС, веде до утворення другої польової спіралі і формує просторові рівні інформації, що дає нам початкове уявлення про зародження інтелекту і його залежності від інформаційних рівнів, що знаходяться в розпорядженні сполучною ІРС-3.

6. ІРС-3 відповідає за формування інформаційного банку і за його використання на благо тріади. ІРС-3 здійснює прямий і зворотній зв’язок між відомою ІРС-1 і ведучої ІРС-2. ІРС-1 має здатність вирішувати завдання на рівні підпорядкованості і відповідає за процеси і явища, що відбуваються у внутрішньому просторі тріади. ІРС-2 здійснює процес інформаційного аналізу і виявляє рішення, обов’язкові для ІРС-1 і ІРС-3. Однак, якщо рішення видається неодноразово і підпорядковується законам періодичності або циклічності, то ІРС-1 і ІРС-3 переходять до прямої взаємодії і вписують дане рішення у вигляді наказу в початковий егогенний глобульної рівень, або в уже сформований геном структури.

7. Веденими ІРСамі мають всі кінцеві структури нашого щільного матеріального світу. Подвійні ІРСи притаманні кінцевим структурам в світі живої матерії. Тріада ІРСов лежить в основі будь-якої мислячої субстанції. А ступінь розумної діяльності залежить від кількості польових інформаційних рівнів, до яких має доступ ІРС-3.

метаболічний реактор – "мозок" – нашого всесвіту користується послугами ІРС-3, що має доступ до інформаційного банку вісімдесяти чотирьох польових рівнів ядра всесвіту і всіх рівнів, утворених в будь-якій точці багатовимірного простору і в будь-який відрізок часу.

Метаболічний реактор – мозок людини користується можливістю ІРС-3 "виходити" лише на перші шість польових рівнів земної інформаційного поля. І розумна діяльність людини залежить від шостого польового рівня, який дозволяє нам з вами формувати думки і образи, бачити себе з боку і іронізувати над собою з приводу власних же думок і образів.

Інформація до роздумів.
Все життя на Землі побудована з 20 амінокислот. Білки складаються з цих амінокислот і відрізняються лише їх чергуванням і довжиною ланцюжка.

Ядро клітини містить 46 хромосом – довгих молекул у вигляді спіралі, названих ДНК.

Гени – це окремі ділянки ДНК. Ген – закодована одиниця інструкції. Вся молекула ДНК – це геном.

Правила, за якими клітини будують білки, нанизуючи ланки амінокислот, названі генетичним кодом.

Всього клітини можуть виробляти 2000 різних білків.

Спіраль молекули ДНК складається з 4-х мономерів, що чергуються в певній послідовності. Кожні 3 мономера – це букви генетичного коду, а для клітини – це наказ підчепити до молекули білка одну з амінокислот.

Алфавіт генетичного коду, таким чином, складається з 61-ї букви і 3-х знаків пунктуації на зразок коми, крапки і тире.

Порівняльна таблиця.
Польова реальність. Біореальность-життя.
Інфо Кількість. Інфо Кількість.
1. Будівельний «матеріал» – глобули. 20 1. Будівельний матеріал – амінокислоти. 20

2. У кожної елементарної структурі є польові вихори. 46 2. У кожній клітині є хромосоми. 46

3. У спіралі ПВ – замкнуті двовимірні потоки. 4 3. Спіраль молекул ДНК складається з мономерів. 4

4. Одиниця інформації – поєднання енергопотоків. 3 4. Буква генетичного коду в ДНК складається з мономерів. 3

5. Польова програма складається з інфоедініц. 61 + 3 5. Алфавіт генетичного коду складається з букв і знаків. 61 + 3

6. Різновиди польовий матерії. 2000 6. різновиди білків. 2000

7. Нескінченний інтелект в ролі Творця творить і несе в собі закони світобудови, удосконалюючи при цьому сферу свого «проживання», і являє собою феномен творчої сили. !(+) 7. Обмежений інтелект людини в ролі «Творця» на Землі пізнає закони світобудови, руйнуючи при цьому сферу свого проживання, і являє собою феномен руйнівної сили. !(-)

, … 12 червня 2000 року
• Шостий нелінійний рівень Землі – основний рівень, що забезпечує процес мислення і формування порівняльних образів, що відображають реалії буття в розумі живуть на Землі.

• П’ятий рівень – розпорядча інформаційна структура, яка розпоряджається пам’яттю, фільтрує і впорядковує всю інформацію про все.

• Четвертий рівень – польово-енергетичний індуктор. Він забезпечує стабільність польових утворень, і процесів, що протікають в цих утвореннях. Рівень контролює форми матерії в системі інформаційно – розпорядчих земних структур 1 – 2 – 3.

• Третій рівень – польова розпорядча структура. Рівень контролює процеси і реакції, які відбуваються всередині речових структур, в тому числі структур, що виявляють собою рослинний і тваринний світ біосфери планети.

• Другий рівень – розпорядча структура, що володіє інформацією про закони світобудови в повному обсязі. Він «відповідає», як і четвертий рівень, за будова і властивості речовини. Контролює освіту і достатність кількості всіх земних хімічних елементів.

• Перший рівень – розпорядча структура, пов’язана з процесами та явищами, що протікають в ядрі планети і навколо нього.

Перший і другий рівні представляють собою Польовий комплекс з базової речової структурою. Цією базовою структурою є сукупність матеріалізованих водних запасів планети.

ІРС – нелінійна інформаційно-розпорядча структура.

ІРСамі мають всі кінцеві лінійні структури. Максимальна кількість ІРС у однієї кінцевої структури – три: ІРС-1, ІРС-2, ІРС-3.

Земні ІРСи: ІРС-1 сформована на базі першого, другого і третього польових рівнів. ІРС-2 сформована на базі четвертого польового рівня. ІРС-3 – на базі п’ятого і шостого рівнів. Сукупність ІРС – це ні що інше як матриця генома Землі.

I інформаційно-розпорядча структура Землі.

Розпорядча структура, пов’язана з процесами та явищами протікають в ядрі планети і навколо нього.(Земля) Распорядительная структура, що володіє інформацією про закони світобудови в повному обсязі. Відповідає (як і 4-й рівень) за будову і властивості речовини. Контролює освіту і достатність кількості всіх земних хімічних елементів. (Вода) Польова розпорядча структура. Рівень контролює процеси і реакції, протекаюшей всередині речових структур, в тому числі що виявляють собою рослинний і тваринний світ біосфери планети. (Повітря)

II ІРС Землі

Польово-енергетичний індуктор. Забезпечує стабільність польових утворень і процесів, що протікають в цих утвореннях. Контролює форми матерії в системі інформаційно-розпорядчих земних структур 1-2-3 (Вогонь) Распорядительная структура.Розпоряджається пам’яттю, фільтрує і впорядковує всю інформацію і про все. (Небо) Нелінійний інформаційний рівень – основний рівень, що забезпечує процес формування порівняльних образів, що відображають реалії буття в розумі живуть на Землі. (Повітря)

ІРСи розумної істоти: ІРС-1 контролює процеси і явища, які відбуваються всередині організму на внесознательное рівні – на рівні підсвідомості. ІРС -2 контролює функції метаболічного реактора організму і забезпечує фактичний аналіз інформації, що надходить, що вимагає обробки для логічного побудови образів рішення. Це, по суті, рівень свідомості. ІРС-3 забезпечує прямий і зворотній зв’язок між ІРСамі і відповідає за своєчасне зчитування інформації з польових рівнів. Це, стосовно області розуму, рівень надсвідомості.

В основі життєдіяльності людини, як суб’єкта матеріального світу, лежить, перш за все, чудова польова тріада.

Ступені свободи просторового буття – здатність користуватися інформацією відповідної кількості польових інформаційних рівнів (ПІУ).

Область свободи – фактична можливість використовувати відповідну ступінь свободи.

ПБСС – польово-біологічна тому, хто самовдосконалюється структура з тривалістю життя до1000 років. Геном ПБСС фіксується на третьому ПІУ.

БПС-ОП – біологічно-польова структура, утворена в результаті досвіду, з тривалістю життя 700 – 800 років. Геном БПС – ОП фіксується на Біоматриця ПБСС.

ПБС – польові-біологічна структура, підпорядкована програмі, зафіксованим на верхніх рівнях. Тривалість біологічного існування до 1000 років. Геном ПБС зчитується з третього польового рівня Землі.

БПС – Біологічно-польова структура, геном якої внесений в клітинну матрицю (ДНК) при народженні (внутрішньоутробному формуванні). БПС – це людина.

Відрізки часу Особливої ​​періоду (Т = 12000 років):
(Пояснення до графіків.)
1I – стадія впровадження в земну ІРС-1 рішення про проведення експерименту зі створення самовдосконалюється Біоматриця і час побудови цільового шостого рівня інформаційного поля Землі;

2I – стадія програмування вірусів і створення (матеріалізації) ПБСС без підключення до шостого рівня; (див. графік I);

3I – триєдина стадія корекції земної ІРС-3 і підключення ПБСС до шостого рівня. На початку стадії результат експерименту позитивний, в середині стадії – неоднозначний, в кінці стадії – негативний. ПБСС з жіночим началом, не маючи програмного забезпечення з вироблення яйцеклітини, примудрилися досвідченим шляхом створити собі подібних БПС-ОП, з процесом мислення за рахунок ІРС- 2 ПБСС. Потім, переступивши межу дозволеного, взялися за реконструкцію земної ІРС- 1, підпорядковуючи структуру власним світоглядом, порушуючи тим самим цілісність системи закономірностей, що лежать в основі законів світобудови. Творець прийняв рішення піддати корекції земну ІРС-2, відключивши, таким чином, ПБСС від шостого інформаційного рівня. Віруси припинили побудова.

4I – Парадоксом того часу стало те, що БПС-ОП, з самого початку приречені на рабське існування, самі перетворилися в рабовласників. Будучи добре навченими і маючи доступ до інформації через ІРС-2 ПБСС, вони досить швидко усвідомили, що повністю залежать від ПБСС і вимруть поряд з ними, оскільки, як і ПБСС, не мають можливості залишати після себе потомство.

5I – ПБСС перетворилися в стада, кочували дев’яти районах земної кулі.

1II – часовий відрізок паралельного існування БПС-ОП і ПБСС; (див. графік II)

2II – стадія народження і подальшого самостійного інтенсивного розмноження БПС статевим шляхом. Однак мета Творця – створення на базі БПС самовдосконалюється Біоматриця – на даному етапі Особливої ​​періоду досягнута не була. Позначилося порушення програми земної ІРС- 1, здійснене ще в пору розумної діяльності ПБСС, і двократно перевищує норму часу явище мутагенезу БПС при 300-річному існуванні. В кінці цього етапу утворена польова матриця біосфери на 5-му і 6-му рівнях інформаційного поля Землі з метою подальшої матеріалізації, тобто після грунтовної корекції земної ІРС-1;

3II – стадія появи програмних ПБС, в тому числі з жіночим началом, для яких єдиною метою існування було виробництво БПС і підключення останніх до шостого рівня; .

1III – стадія функціонування ідеальної тріади ПБС, з центром в сфері матеріалізації об’єктів і суб’єктів біосфери. БПС деякий час не мають можливості мислити образами. Лише у 2-й стадії етапу людина знайшла здатність думати і знати про те, що думає. Він був вдруге підключений до шостого рівня, однак тривалість його життя скоротилася вдвічі; (див. графік III)

2III – стадія розумного існування людини, але під контролем ПБС. Тим часом, експеримент з Біоматриця дав абсолютно позитивний, але в іншій точці простору (БПС – людина- час), результат. Людина земної втратив своє значення, і Вищий Інтелект, використовуючи час, що залишився до кінця періоду час, прийняв рішення провести додатковий досвід: дати людині абсолютну свободу мислення з правом вивчити і використовувати інформацію, що зчитується з будь-якого польового рівня. Контроль був знятий, ПБС ліквідовані.

1IV – стадія безконтрольного існування людини на Землі. Інформацію банку даних, інформаційного поля планети, людина практично не використовує і, більш того, не розуміє. Темпи деградування людської особистості прийняли загрозливі значення. І щоб вплинути на цей негативний процес, в ім’я Блага прийнято рішення про створення школи (див. графік IV).

1V – Організацією школи займалася тріада ПБС. Були утворені дві різні школи, що дали в кінці Особливої ​​періоду різні результати: для школи №1 спочатку доступною була інформація початкових трьох польових рівнів, але школа не використовувала початкових можливостей. Для школи №2 доступною була інформація всіх земних польових рівнів, і школа використовувала свої можливості аж до останньої стадії останнього етапу Особливої ​​періоду (див. графік V).

Кінець періоду припадає на 2003 рік.
Примітка: в процесі матеріалізації, перебуваючи на перехресті польових морів, ПБС – суб’єкти ідеальної тріади придбали здатність, притаманну раніше лише БПС, використовувати дітородну функцію в чоловічому початку. З тих пір деякі люди, будучи прямими нащадками суб’єктів ідеальної тріади, мають в геномі ІРС дванадцять особливих генів плюс ще і тринадцятий інформаційний ген, або один додатковий інформаційний ген

Інформація до роздумів.
Вище графічно відображено шість етапів Особливої ​​періоду. Кожен етап включає в себе приблизно 2000 років. Тобто фактично наведені 6 доказів помилковості інформаційних посилок, на базі яких сформовано наш світогляд.

Звичайно, не слід уподібнюватися героям роману – фантасмагорії Михайла Булгакова «Майстер і Маргарита» і схилятися до міркувань щодо шести доказів існування бога чи диявола. це однозначно.

Однак не слід і нехтувати наявністю сьомого докази існування формули успішної матеріалізації події (Форум’c), яка застосовується Його Величністю Часом.

Чи є необхідність в тому, щоб нагадати Вам, шановний читачу, про існування закону переходу кількості в якість? І що ми з Вами живемо в самому кінці 12.000- річного періоду? Думаю, що такої необхідності немає.

Тоді, може бути, Ви, шановний читачу, нагадайте автору про те, що ж все-таки корисного, чи багато, привніс людина в сферу свого проживання, чи використовував на благо об’єктивні закони і принципи світобудови?

Адже людина, по суті, повинен був тільки цим і займатися все 12000 років, або, якщо говорити точніше, все 8000 років. На жаль!!

Ще є сумніви?!
Ну що ж, тоді буде цілком доречним і цілком своєчасним подальша розмова на тему: «Сьоме доказ».

… таким чином:
Якщо підпорядкувати сьогоднішню інформацію літературного жанру з розряду основних, то природним чином відбудеться знайомство з передмовою, зав’язкою, кульмінацією, закінченням і післямовою.

Передмова: незвичайні явища або їх прояв.
Якщо Ви маєте намір почути щось нове про гіпноз, парапсихології, або про НЛО, то смію Вас розчарувати. Йтиметься про незвичайні явища, з якими людина стикається все своє життя, але в силу умонастрої, або, точніше, стану свого метаболічного реактора, практично не звертає на них уваги. Вони стали атрибутами його існування, невід’ємною частиною буття.

Наприклад, явище, від якого залежить кожен черговий крок людини, напрямок руху, образ думок, матеріальний стан, визначення знака в значенні «благо», тривалість життя, нарешті, та й шлях цивілізації в цілому. І це явище – всього лише наш світогляд. Тобто сукупність наших поглядів на навколишній світ, на закони і закономірності, на явища і процеси, які в ньому протікають.

Що формує наш світогляд? Це, перш за все, інформація, якою ми довіряємо, якої маємо з моменту осмислення свого власного особистісного начала. А хто стоїть за інформацією? Той же чоловік, але допущений суспільством, або владними структурами держави, до засобів масової інформації, до складання підручників, яких навчальних програм і т. д.

Однак, той же людина має певним світоглядом, власною логікою і цілеспрямованістю. Тобто наш світогляд формується, в основному, на базі чужого Абсолюту, і ми лише інтерпретуємо його по власним можливостям осмислення.

Ви скажете, що це закономірно. Ні, наш світогляд має формуватися за рахунок об’єктивної інформації, в цілому, що знаходиться в інформаційному полі Землі, і піддається аналізу, незалежно від рівня нашої освіченості.

Дивно звучить, чи не так? Ви можете зараз з цим погодитися? Не думаю, що можете. Це замітка №1.

Далі, для прикладу. У відомої всім таблиці Менделєєва «важкі» хімічні елементи «лучатся» електронами, протонами, і звістка знає, чим ще. І створюють небезпеку для життя. Ви скажете, що так і повинно бути. Реальність така: якби ці елементи не чіпали без об’єктивної необхідності, то вони так і продовжували б енергетично підтримувати людську ІРС-2, що відповідає за узагальнення інформації та прийняття рішень на рівні одиничної особистості, а попутно поповнювали б земну кору відповідними хімічними елементами. Тобто Земля як би «власноруч» восполняла б не дістає їй її ж власне кількість речовини.

Людина ж зі своїм поняттям про «благо» втручається в дане явище. Адже щоб отримати 1г. радію, до слова, необхідно переробити 500 тонн руди.

Все це теж дивно звучить, чи не так? Ви можете зараз з усім цим погодитися? Не думаю, що можете. Особливо з тим, що стосується зв’язку радіації з розумом людини. Це замітка №2.

Ще для прикладу. Місяць звернена до Землі завжди однієї і тієї ж своєї стороною. Ви скажете, що так було, є і буде, оскільки так і повинно бути. Зрозуміло, повинно бути. І має бути тому, що сторона Місяця, звернена до Землі, – це підстава польового редуктора, що уповільнює негативні процеси, що відбуваються в ІРСах Землі при її обертанні навколо власної осі. А зворотний бік – це Польовий інформаційний індуктор, спрямований в бік, перпендикулярну площині витків спіралі в континуумі часу.

Незвично звучить, чи не так? Ви можете погодитися з цим зараз? Не думаю, що можете. Вам напевно будуть потрібні пояснення, формули, докази. Але я не збираюся дискутувати на цю тему. Якщо Вам цікаво, то шукайте докази за допомогою Вашого 13-го інформаційного гена на рівнях інфополе Землі. Там зараз є вся інформація, і про все. Я лише дублюю інформацію з метою з’ясування, чи є у Вашій матриці той самий 13-й ген, або його там немає.

Таким чином, ставлення людини до незвичайних явищ складається за принципом: «Чим глибше не розумію, тим жоще заперечую, а там вааще не беру». Така природа і психологія людини.

Було перераховано лише деякі очевидні, і, в той же час, незвичайні явища, з якими ви стикаєтеся протягом усього життя. Були три замітки, які вже чекають Ваших пояснень.

І така ось в підсумку Ваша нерівнозначна, але природна реакція.

Що ж говорити про інформацію, яку я зараз Вам запропоную? І тим не менш. Чому ми так ставимося до чудес природи? Відштовхуємо їх, заганяємо в кут свідомості, щоб не заважали нам жити?

Зав’язка: негативна тріада.
Спочатку було ..? Яйце чи курка? Тільки нехай з цим питанням розбираються вчені-філософи. Моє завдання скромніше, і полягає вона в тому, щоб сказати, що ні до яйця, ні до курки, ні до створення чогось хорошого на Землі людина не має ніякого відношення. А ось до поганого, на жаль, має. чому? Тому, що планету населяють не просто люди, а різні люди, і в тому числі:

1. Поледи – рушії;
2. Віцеі – аналітики;
3. Геяне – творці.
Що їх відрізняє один від одного? Нічого особливого, крім інформаційної паузи, залежить від наявності так званого 13-го інфогена на польовий матриці.

У поледов, наприклад, цей ген відсутній. Тому поледи, рухаючись по життю, не дбають про навколишню дійсність, про власну сфері проживання завтрашнього дня, про долі «розчавлених» ними людей. Вони, образно кажучи, егоїсти в квадраті. І саме тому грають у всьому ключову роль. Це вони обирають напрямок і темп руху, керують світоглядом оточуючих людей, не піклуючись про наслідки. Вони не роблять пауз, йдучи по головах, і не сприймають незвичну інформацію, що заважає їм «жити».

У віце відношення до реалій буття дещо інше. Вони теж можуть йти по головах, якщо бачать мету, але при цьому перед кожним новим кроком вони роблять паузу, немов порівнюючи крок з об’єктивними законами буття, приміряючи дію до знаку «благо» і т.п. Тому вони завжди хоча б на крок але відстають від поледов в часі. Однак 13-й інфоген віцеі мають.

У геян особливості відмінності полягають в тому, що крім 13-го інфогена, на матриці віддруковані ще 12 генів, що дають можливість користуватися інформацією польових рівнів і займатися творчістю на сьомому польово-енергетичному рівні. Однак геяне, як правило, впадають в іншу крайність. Вони замикаються в групі собі подібних на вирішенні проблем високого порядку, мало піклуючись про проблеми цивілізації, оскільки існують в двох іпостасях, та до того ж – за принципом достатності.

У геян десь в роду є в наявності суб’єкт польовий тріади (ПБС).

У віце у роду є БПС першої ідеальної хвилі.
У поледов в роду тільки люди останньої допотопної хвилі, яких подальших аналогічних хвиль, яких взагалі не повинно було бути на Землі.

Так хто ж все-таки створив нас такими однаковими і, разом з тим, такими різними? І для чого, з якою метою?

Давайте спробуємо відволіктися від релігійних догм, від суб’єктів незалежно ектівізма. Спробуємо вдивитися в історію тверезим поглядом. Спробуємо ще раз повернутися до питання про достовірність інформації, наведеної в «індикаторі». Чи існують докази? Для кого-то існують, а для кого-то немає. Тобто, існує, наприклад, узагальнений історичний документ, який і прямо, і побічно підтверджує цілий ряд подій і явищ, що відбулися в континуумі об’єктивної реальності. І цей документ зберігався незмінним протягом більше 3000 років. Якщо опустити в ньому упередженості, погляди і висновки самих укладачів, залишивши голі факти, що не базуються на світогляді людей тих давніх часів, то в зведеному документі простежуються ряди, відповідні доказам достовірності нашої історичної інформації. І цей документ – Біблія. Неймовірно, але факт. Там є матеріал про БПС-ОП, ПБС, БПС, про матрицю нашої біосфери, про матеріалізації біологічного світу, про існування просторових випробувальних центрів, про ідеальну тріаді і т.д. Почитайте, не зашкодить. Одним словом, є деяка можливість допустити в інформацію думку про існування якогось Вищого інтелекту, який підкорив контрольованим законам матеріальний світ. Дійсно, ймовірність випадкового самоосвіти, скажімо будь-якого з існуючих білків, настільки мала, що вчені-математики сучасності говорять про таку подію, як про неможливе. А вчені-біологи визнають, що теорія Дарвіна про плавний перехід від однієї групи біосуществ до іншої не спроможна, бо не існує, в кінці кінців, доказів такого переходу. Іншими словами, на сьогоднішній день не існує доказів процесу еволюції в природі.

Отже, повинні бути докази іншого роду – вища логіка і вища цілеспрямованість. І коли вчені приймають ці докази, що лежать на поверхні сущого, то висловлюються цілком визначено.

Добре на мій погляд висловився, зокрема, біолог Едвін Конклін. Він сказав: «Імовірність випадкової виникнення життя можна порівняти з ймовірністю, що енциклопедичний словник є результатом вибуху в друкарні».

Або, наприклад, висловлювання професора Кардіфського університету Чандри Вікремасінгхе показує наскільки важко хоча б трохи змістити центр ваги в своїй думці, яка формувалася протягом десятиліть. Він, зокрема, сказав: «З самого початку мого наукового освіти мої мізки піддалися ретельній промиванні, після чого я став вірити, що наука не сумісна ні з якою формою навмисного створення. Це уявлення довелося відкинути на превелику силу. Я відчуваю себе дуже ніяково в своєму становищі, з тим складом розуму, який виявляється у мене тепер. Але логічного виходу з цього немає ». Не будемо сперечатися з професором з приводу логічного виходу, а краще задамося таким питанням – «А чи потрібно шукати якийсь вихід? З чого вихід? І взагалі, чи є вихід?»

Кульмінація: інформація «скинута».
Цю інформацію сьогодні обговорювати не будемо, але отримати її до роздумів необхідно. А саме:

– Процес створення людини – є цілеспрямований акт створення самовдосконалюється біопольової матриці, що має вихід на інформаційні поля.

– Етапи та графіки цього процесу наведені на стор. 12-15 «Індикатора».

– На останньому етапі здійснена остання спроба досягти мети за рахунок утворення двох різних шкіл. Одна школа, на жаль, перетворилася в релігійна течія, що не має, в кінцевому рахунку, нічого спільного з початкової цільової посилкою. Інша ж школа, закритого типу, проіснувала цілеспрямовано до наших днів, і недавно, 12 червня 2000 року, була закрита за ініціативою самого Творця.

– Черговий період в історії Землі закінчується в 2003 році. А великий період свідомого людського існування – розумного буття (12.000 років) продовжений лише до 2012 року.

– Підготовка до згортання 6-го польового інформаційно го рівня Землі завершена. Що це? нове явище? немає! Це вже було (див. Графік I).

– Але у сьогоднішнього людини, на відміну від ПБСС, все ж є альтернатива.

Закінчення: альтернатива.
Перш за все, кожній людині, яка отримала інформацію про останні події, що відбулися на Землі і навколо неї, необхідно, хоча б на кілька годин, відволіктися від проблем, пов’язаних з добуванням хліба насущного, або від процесів, пов’язаних з особистими амбіціями, і розібратися, нарешті , зі своїм власним світоглядом. Спробувати зрозуміти, що світ, в якому ми живемо, ні з наших особистостей починається і не нами закінчується.

Світ складніше і багатше, цікавіше і чудеснее. Ми стоїмо в самій його середині. Над нашою головою – наше минуле, за спиною – наше майбутнє, під ногами – час, а попереду тільки думки і образи, закони і принципи управління.

Зміна світогляду – єдина альтернатива.

Післямова: день «Х».
Людина, знайомий з канонічними навчаннями, передбачає, що гряде, нібито, Судний День. Люди по – різному сприймають цю біблійну посилку. Той, хто в це вірить, чекає якоїсь події, в якому братиме участь Хтось – Верховний суддя, а може бути і обвинувачі, адвокати, присяжні засідателі, або щось в тому ж дусі. Все залежить від особистого світогляду та від фундаментальності знайомства з Біблією. Ви в це вірите?

Чи не буде нічого подібного, бо цей судний день вже настав. Тільки він тече в кожному з нас, всередині нас. І кожен буде судити себе сам. Хіба що в якості прокурора виступатиме ІРС-1, в якості адвоката – ІРС-3, а в якості судді – ІРС-2. Це ж ваші власні інформаційно-розпорядчі польові структури. Так що тільки від Вашого розуму буде виходити рішення.

А всю цю інформацію можна розглядати, як «порядок» на Ваш же власний суд. Зараз ми розлучимося. І Ви, бажаючи того чи ні, свідомо чи несвідомо, хоча б раз згадайте це післямова, і в пам’яті спливе слово «суд», в розумі обов’язково майнуть якісь думки і образи, порушивши на мить якийсь мономер шостого інформаційного польового рівня планети. Після чого Ви відкинете всі подальші думки про сьогоднішній бесіді і пошкодуєте про витрачений на неї часу.

Це і буде рішення. Рішення про неприйняття шести доказів. Отже, Вам необхідно буде переконатися в існуванні сьомого (булгаковського) докази. Що ж, це Ваше право.

Або, при тому ж комплекті початкових умов, Ви задумаєтеся над тим, яка ж альтернатива прийдешнім негативних змін в сфері розумової діяльності людини. Це і буде рішення. Рішення, яке призведе Вас до чергової зустрічі, але вже з більш серйозною і значною інформацією, визначальною конкретику процесу участі. Але це буде вже в наступний раз

ВАМ МОЖЕ СПОДОБАТИСЯ